20 Reacties
2 jaar geleden
Misschien een leuke speelgoedbak, zwembadje, zwembroek/badpak etc voor straks in de zomer. En als je mensen hebt die samen iets willen geven of familie die iets groter wilt geven zou ik ook alvast een leuk loopfietsje ofzo uitzoeken. En ik vind cadeaubonnen van een speelgoed of kledingwinkel ook niet raar om te geven of vragen. Ik ben de eerste maanden gewoon dingen op gaan schrijven die ik tegenkwam die leuk waren voor kerst en Sint en ik ga het komende halfjaar hetzelfde doen als ik iets bedenk of tegenkom haha
2 jaar geleden
Heb al een lang lijstje! Haha.. Leertoren, jetkids bedbox, keukentje, zwembandjes, gehoorbeschermers, driewieler/loopfiets, watertafel, blokken, pop met buggy, boek, sorteerboom, smartmax, zo’n slab met mouwen, kleurboek, theeset, zoet zoef dieren, cadeaubonnen, vormenstoof, vingerverf, pyjama, wollen gilet..
2 jaar geleden
Reactie op Dana&Noël
Ik heb deze op het lijstje staan van mijn kleine

Ik heb deze nu al voor ons zoontje van 6,5 maand, hij vind hem nu al geweldig!
VRIEND
2 jaar geleden
Voor de eerste verjaardag wil ik zelf een leertoren kopen. Ik denk deze; https://www.amazon.nl/labebe-Montessori-Inklapbaar-leerstoel-prikborden/dp/B0C6DQ6FBQ/ref=mp_s_a_1_10?crid=3KS4JS8COSSDJ&keywords=leertoren&qid=1705937147&sprefix=leertoren%2Caps%2C149&sr=8-10
Voorderest wil ik graag;
- keukenset (messen etc. Om te helpen)
- ballenbak
- stapstenen
- sorteer speelgoed
- montesorri speelgoed
- houten speelgoed
- open einde speelgoed
2 jaar geleden
Reactie op Elli2123
Voor meisjes is een pop ook leuk. Liefst een pop met een zacht lijfje. Werd ...
Voor jongens ook 😜
2 jaar geleden
Voor jongens ook 😜
Jaaa wij hebben een pop als kraamcadeau voor onze zoon gevraagd en gekregen, heel duur maar het is een Dinkum Doll. Die kunnen zowel een jongetje als een meisje zijn, toffe pop zoals vroeger van stof en met beweegbare armen en benen en een leuke bos haren.
Ik ga zelf ook kleren maken en denk dat het voor de ontwikkeling erg leuk kan zijn. De pop gaat ook slapen, de pop gaat ook logeren etc. Een soort maatje. Dus ook voor jongens leuk, vind ik zelf dan
2 jaar geleden
Reactie op beebje92
Jaaa wij hebben een pop als kraamcadeau voor onze zoon gevraagd en gekregen ...
https://eu.olliella.com/en-nl/products/dinkum-doll-sprout?gclid=Cj0KCQiAqsitBhDlARIsAGMR1Ri1n4afcnI5GjaZ_KLvSZ512-WwCABxIRPvnCly5SbshNfTo2Vvpg0aAo6JEALw_wcB
Kijk dan wat een cutie. Hier uitverkocht maar op andere sites nog wel beschikbaar denk ik