20 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even 😅 zit er inderdaad ook al even aan te denken

2 jaar geleden

Misschien een leuke speelgoedbak, zwembadje, zwembroek/badpak etc voor straks in de zomer. En als je mensen hebt die samen iets willen geven of familie die iets groter wilt geven zou ik ook alvast een leuk loopfietsje ofzo uitzoeken. En ik vind cadeaubonnen van een speelgoed of kledingwinkel ook niet raar om te geven of vragen. Ik ben de eerste maanden gewoon dingen op gaan schrijven die ik tegenkwam die leuk waren voor kerst en Sint en ik ga het komende halfjaar hetzelfde doen als ik iets bedenk of tegenkom haha

2 jaar geleden

Zand- en watertafel was hier afgelopen zomer by far het favoriete speelgoed. En in de winter vaak in de aanbieding dus goed excuus om het te vroeg te kopen :p.

2 jaar geleden

Ik heb deze op het lijstje staan van mijn kleine

2 jaar geleden

Heb al een lang lijstje! Haha.. Leertoren, jetkids bedbox, keukentje, zwembandjes, gehoorbeschermers, driewieler/loopfiets, watertafel, blokken, pop met buggy, boek, sorteerboom, smartmax, zo’n slab met mouwen, kleurboek, theeset, zoet zoef dieren, cadeaubonnen, vormenstoof, vingerverf, pyjama, wollen gilet..

2 jaar geleden

Reactie op Riess

Heb al een lang lijstje! Haha.. Leertoren, jetkids bedbox, keukentje, zwemb ...
Oooh goede inspiratie dit! Doe je ook montesorri?

2 jaar geleden

Reactie op Dana&Noël

Leuk!!

2 jaar geleden

Reactie op Sjaantje91

Misschien een leuke speelgoedbak, zwembadje, zwembroek/badpak etc voor stra ...
Ja goeie! Loopfiets hadden wij al als kraamcadeau gekregen haha maar waterdingen voor de zomer vind ik een hele goede ook en idd cadeau bonnen

2 jaar geleden

Wishbonebike, Little tikes auto,

2 jaar geleden

Op! Kookboek van Jet van Nieuwkerk

2 jaar geleden

Reactie op Dana&Noël

Ik denk dat dit eerder leuk is voor het komende halfjaar, dan voor een kindje van 1 🙈 Wij hebben de oudste een wobbel gegeven voor haar eerste verjaardag. Ze is nu 2,5 en er wordt vaak mee gespeeld 😊

2 jaar geleden

Voor meisjes is een pop ook leuk. Liefst een pop met een zacht lijfje. Werd hier door de oudste ook direct mee gespeeld toen ze 1 was.

2 jaar geleden

Reactie op Dana&Noël

Ik heb deze nu al voor ons zoontje van 6,5 maand, hij vind hem nu al geweldig!

VRIEND

2 jaar geleden

Voor de eerste verjaardag wil ik zelf een leertoren kopen. Ik denk deze; https://www.amazon.nl/labebe-Montessori-Inklapbaar-leerstoel-prikborden/dp/B0C6DQ6FBQ/ref=mp_s_a_1_10?crid=3KS4JS8COSSDJ&keywords=leertoren&qid=1705937147&sprefix=leertoren%2Caps%2C149&sr=8-10 Voorderest wil ik graag; - keukenset (messen etc. Om te helpen) - ballenbak - stapstenen - sorteer speelgoed - montesorri speelgoed - houten speelgoed - open einde speelgoed

2 jaar geleden

Speelkeukentje en alle toebehoren (IKEA)

2 jaar geleden

Reactie op Dana&Noël

Top ; deze komt van temu of Ali en daar kosten ze maar 3 euro ipv 13 op bol 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Elli2123

Voor meisjes is een pop ook leuk. Liefst een pop met een zacht lijfje. Werd ...
Voor jongens ook 😜

2 jaar geleden

Voor jongens ook 😜
Jaaa wij hebben een pop als kraamcadeau voor onze zoon gevraagd en gekregen, heel duur maar het is een Dinkum Doll. Die kunnen zowel een jongetje als een meisje zijn, toffe pop zoals vroeger van stof en met beweegbare armen en benen en een leuke bos haren. Ik ga zelf ook kleren maken en denk dat het voor de ontwikkeling erg leuk kan zijn. De pop gaat ook slapen, de pop gaat ook logeren etc. Een soort maatje. Dus ook voor jongens leuk, vind ik zelf dan

2 jaar geleden

Reactie op beebje92

Jaaa wij hebben een pop als kraamcadeau voor onze zoon gevraagd en gekregen ...

2 jaar geleden

Reactie op Dana&Noël

mijn dochter heeft deze, 6 maanden, en speelt hier elke dag mee. (al snapt ze de bedoeling hier nog niet van.. je ziet haar kleine motoriek vooruit gaan!)