21 Reacties
één maand geleden
Reactie op Littl-one
Hoe kan je nu al spreken over 6 maand ontwikkeling voorsprong... 😅🥴
Dat vroeg ik mij idd ook al af
één maand geleden
Reactie op Littl-one
Denkt via een arts of fysiotherapeut, die mogen deze testen namelijk alleen afnemen. Mijn dochter is bijna 16 maanden maar wordt kwa ontwikkeling (lees: rennen, koprol, meerdere woorden achter elkaar plakken) op 19 maanden geschat. Zij heeft allemaal testen gehad en daar is uitgekomen dat zij dingen sneller oppikt.
één maand geleden
Denkt dat je zelf even op moet letten waar zij interesses in toont. Mijn dochter vind het heel interessant hoe ik in de keuken en in huis bezig ben dus hebben we voor haar een ikea keukentje en een dyson kinder stofzuiger gehaald hiernaast ga ik er nog een strippenkaart voor peuterzwemmen bij doen aangezien ze zwemmen heel leuk vind
één maand geleden
En als je geen speelgoed wilt waarom moet je er dan bij vertellen dat je kind een ‘voorsprong heeft?’ 😅 bij speelgoed zou ik dat nog misschien snappen, want dan heeft zij misschien behoefte aan wat meer uitdagend speelgoed.
Ik denk dan al snel nu aan.. kleding, schoenen, uitstapjes, boeken.. en daar maakt die hele voorsprong niet uit.
één maand geleden
Wat een zure reacties van sommigen 😂 triggggggers 🚨 glijbaan is groot succes hier, laatst ook geschilderd op canvas met waterverf, klimrek, schoenen met vetertjes vind ze heel interessant, keukentje is ook super hier .. als je even kijkt naar oei ik groei sprongen en vaardigheden zie je wat voor spelletjes etc. je kind op een bepaald moment meeste behoefte aan heeft om bijpassende ontwikkelingssprong te stimuleren 🤗
één maand geleden
Reactie op Littl-one
Haha dat ging ook door mijn gedachten ja🫣
één maand geleden
Dit valt wrs wel onder speelgoed maar onze zoon vond dit erg leuk op de leeftijd van jou kind, hij werd ook cognitief wat ouder geschat en heeft verder niet veel interesse in speelgoed. Al hebben we genoeg 😅
15 uur geleden
Reactie op Aprilmoeder
Dit valt wrs wel onder speelgoed maar onze zoon vond dit erg leuk op de lee ...
Ohh wat leuk dankje!!