21 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou t lekker simpel houden die kids hebben echt niks nodig
Bellenblaas
Bal
Spiegeltje
Sterrenlampje die projecteert op plafond
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op MomAy
Ik ga voor kerst en Sinterklaas samen 1 cadeau geven namelijk een emmi pikl ...
2 jaar geleden
Reactie op MomAy
Super leuk!
2 jaar geleden
Wij kopen waarschijnlijk n babyfoon. Ze krijgt er toch nog niks van mee haha.
2 jaar geleden
Stapelbekers en ringen waren hier echt favoriet toen ze richting de 10 maanden ging.
2 jaar geleden
Ik koop voor Sinterklaas een kerstbal met my first christmas, voor in de boom. Heb ik 3 jaar terug ook voor m鈥檔 dochter gedaan, altijd bewaard en ze vind hem nu ieder jaar nog leuk om te zien.
En ik heb zo鈥檔 licht projector gekocht voor op het plafond met allemaal lichtjes en sterren etc. Op mijn werk op de kinderopvang hebben we er ook zo eentje en de kindjes rond die leeftijd vinden het fantastisch.
En ik heb van die motoriek zintuigen ballen gekocht.
2 jaar geleden
Reactie op MomAy
Zoiets krijgen we hier van opa en oma, leuk kado!
2 jaar geleden
Reactie op DTlove92
Welke licht projector is dit ?
https://www.bol.com/nl/nl/p/yurda-originele-sterren-projector-galaxy-projector-sterrenhemel-2-jaar-garantie-bluetooth/9300000082000250/?bltgh=vowxLGGuqiMNSfnlqHpMXw.2_32.35.ProductImage
Deze heb ik gekocht. Maar op m鈥檔 werk hebben we weer een andere, je hebt veel verschillende soorten volgensmij . Je hebt ze zelfs heel goedkoop bij de Action zag ik een tijdje terug.
2 jaar geleden
Deze is een hit voor als ze gaan kruipen!
Bekijk Nijntje Verstoppertje spelen op: https://www.bol.com/nl/p/nijntje-verstoppertje-spelen/1004004013233974?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Reactie op MomAy
Ik vraag me altijd af waar je dat gaat neer zetten! Is wel super leuk maar zou bij ons echt mega in de weg staan 馃槀
2 jaar geleden
Eigen bestek setje
Stapel bakje
Boekjes
Stapeltoren met ringen
Blokken
Baby knikkerbaan (met van die grote ballen)
Voor de oudste willen we iets sparen, al die losse cadeaus belanden altijd ergens in een bak. Vind ik zo zonde.
Dus we gaan voor Duplo waarschijnlijk. Playmobil vind ik ook leuk maar als de kleine zometeen gaat kruipen wil ik niet overal kleine dingen in huis hebben liggen.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Ik vraag me altijd af waar je dat gaat neer zetten! Is wel super leuk maar ...
wii hebben 3 slaapkamers waarvan 2 flinke. Kleinste slaapkamer gaat No茂 slapen, ene grote slaapkamer is nu onze kleding kamer/logeerkamer maar wordt ene grote speelkamer en eventueel kunnen we straks nog een slaapkamer op zolder realiseren.
Zodoende staat het niet in de weg 馃.
2 jaar geleden
Reactie op MomAy
wii hebben 3 slaapkamers waarvan 2 flinke. Kleinste slaapkamer gaat No茂 sla ...
Ah ja dan begrijp ik het! Hadden wij ook maar onze kleding kamer is nu een baby kamer geworden haha. Dan zou hij beneden moeten staan en daar staat al zo veel speelgoed 馃檲 en hij is best groot denk ik! Anders had ik hem ook willen hebben, hij is wel super leuk