10 Reacties

3 jaar geleden

Niet dat ik weet. Ja er zijn theorie毛n over het nepsuiker dat dat slecht voor je is maar niet perse nu in combinatie met zwangerschap

3 jaar geleden

Ligt er natuurlijk ook gewoon aan hoe vaak je het drinkt. Ik drink het eens per week ofzo. Als ik er echt zin in hebt. Kan geen kwaad dan denk ik. Er zijn mensen die liter cola drinken als ze zwanger zijn. Dit is ten minste nog zonder suiker en zonder cafe茂ne.

3 jaar geleden

Dank meiden, ik dronk voorheen nooit frisdrank maar wordt overal enorm misselijk van dus ik denk nu ook beetje dit dan geen vocht Maargoed als het slecht is zou ik dat graag willen weten.

3 jaar geleden

Ik drink cola zero cafeine vrij juist nu ik zwanger ben. Normaal normale cola zero. Vorige zwangerschap ook gedaan!

3 jaar geleden

Tuurlijk vrijwel alleen frisdrank zal niet t beste zijn en er zijn theorien over suikervrij an sich (buiten zwangerschap om), maar zou me zeker met een hg zwangerschap niet te druk om maken. Het belangrijkste is dat je niet teveel cafe茂ne daarmee krijgt en dat je in ieder geval wel vocht binnenhoud.

3 jaar geleden

Ik dronk buiten m'n zwangerschap om altijd 1 of 2 blikjes Cola zero. Nu probeer ik er maximaal 1 te drinken, omdat ik ook koffie drinken. Die zonder cafe茂ne is nog beter want het gaat mij persoonlijk vooral om de cafe茂ne die ik wil beperken. Ik denk dus goed dat je die variant kiest. Maar ik denk dat in jou situatie alles goed is!! Belangrijk dat je iets binnen kan houden, dat zij mij verloskundige in elk geval ook tegen mij toen ik HG had i n mijn vorige zwangerschap

3 jaar geleden

Het lijkt mij beter dat je toch wat te drinken binnen krijgt. Beter dan helemaal niets 馃槝

3 jaar geleden

Dank meiden, het is irritant maar denk dat jullie echt gelijk hebben dit blijft er tenminste in! 馃崁

3 jaar geleden

Mijn verloskundige zei: het blijft frisdrank, maar zero is beter dan light of gewoon en zero + zero cafe茂ne is beter dan zero. Vooral tijdens de zwangerschap is cafe茂ne een boosdoener, dus als je "veel" frisdrank drinkt kies dan voor zero cafe茂ne!

3 jaar geleden

Reactie op floan

Dank meiden, het is irritant maar denk dat jullie echt gelijk hebben dit bl ...
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook HG en alleen cola vind ik te doen. Gisteren weer een afspraak gehad met de gynaecoloog en die zei eet/drink wat je kan. Het gaat er nu om wat je binnen houdt en niet meer om hoe voedzaam/gezond/slecht iets is. Dat is nu niet haalbaar dus wees blij met alles wat binnen blijft. Probeer dus nu maar een beetje dat gepieker over cola etc los te laten