14 Reacties
3 jaar geleden
Had ik ook. Bleek een bijholteontsteking te hebben. Antibiotica kuur gehad en alle klachten als sneeuw voor de zon verdwenen 馃槉
3 jaar geleden
Hi! Hier ook continue verkouden! Had hier de vorige keer ook last van en toen zaten we de hele winter in lockdown, dus moet je nagaan!
Je weerstand is lager door de zwangerschap zelf, dus daar kan je niet heel veel aan doen. Hier wat tips om toch wat minder snel/hevig ziek te worden: https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/weerstand-zwangerschap/
3 jaar geleden
Reactie op Geennaam123
Had ik ook. Bleek een bijholteontsteking te hebben. Antibiotica kuur gehad ...
Had je dan ook dat het wegging en weer terug kwam
3 jaar geleden
Reactie op Xkirstnn
Heel herkenbaar. Ik werk in het onderwijs en zodra de kids in de klas begin ...
Ja ik heb ook een kleine thuis zitten die constant ligt te snotteren馃槄馃様
3 jaar geleden
Reactie op nblmrn
Hier ook al weken last van 馃槥. Continu een dichte neus, keelpijn, hoesten, ...
Ik vind het vervelend dat je er ook last van hebt, maar ben wel ook blij hier te lezen dat er meer last van hebben. Inderdaad om gek van te worden. Ik ga nu vaak werken ondanks het feit dat ik me niet lekker voel. Ik kan me slecht iedere keer gaan ziekmelden! (Ik werk via uitzendbureau, dus dat zal me niet goed doen ben ik bang)
3 jaar geleden
Reactie op Anke-en-Ollie
Had je dan ook dat het wegging en weer terug kwam
Ja paar dagen wat beter en dan weer keelpijn, hoofdpijn, oorpijn. Alleen de verstopte neus was constant
3 jaar geleden
Reactie op Geennaam123
Ja paar dagen wat beter en dan weer keelpijn, hoofdpijn, oorpijn. Alleen de ...
Bedankt, misschien moet ik toch maar eens naar de dokter dan馃様馃槄
3 jaar geleden
Ja je weerstand is echt een stuk minder ineens.
Ik had ook voor het eerst oorontsteking. Nou wat een pijn is dat!! M'n zoontje heeft het best wel vaak, dus nu weet ik ook wat hij mee maakt.
Ik kon wel antibiotica krijgen, maar toch liever eerst aankijken of het vanzelf over ging, vanwege m'n zwangerschap
3 jaar geleden
Reactie op SAN696
Ja je weerstand is echt een stuk minder ineens.
Ik had ook voor het eerst ...
Hoelang heeft het geduurd dan voor het vanzelf overging ?
3 jaar geleden
Ommgg jaaaaaaaa
Ik heb me echt even moeten ziekmelden van werk en echt neoten rusten. Het ging maar niet over!
Ik merkte dat warm water, citroen en honing veel hebben geholpen om weer een vitamine boost te krijgen. Echt, ik ben mijn man dankbaar 馃槀馃槀 moest het elke avond minimaal 2 kopjes van hem opdrinken