7 Reacties

2 jaar geleden

Ik volgde jouw topic maar zag geen reacties komen. Gisteren zelf maar even op zoek gegaan en ik heb een sluitband van de prenatal besteld. Van de week komt hij binnen. Even hulp voor dat laatste stukje. Mijn buik is in 2 weekjes al een end geslonken maar ben er echt nog niet. https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/buikbanden/carriwell-belly-binder-sluitband-3956490.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&gclid=Cj0KCQjwn_OlBhDhARIsAG2y6zNmbxeBRuaXxyCiJpNZFpoYUgX8g06JR7-0vz3D4lebdvv0t2fs5scaAn5ZEALw_wcB Ik kan dus helaas nog geen ervaring delen. Maar misschien is er toch nog iemand die deze ook kent en hopelijk enthousiast is 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

2 jaar geleden

Vriendin van mij heeft precies deze zoals Marleen post gebruikt om alle organen weer een beetje op hun plek te krijgen (na haar keizersnede) en was er heel tevreden over!

2 jaar geleden

Reactie op marleentje82

Ik volgde jouw topic maar zag geen reacties komen. Gisteren zelf maar even ...
Oh super! Ben heel erg benieuwd!!

2 jaar geleden

Hi! Tijdens mijn zwangerschap heb ik 2 corrigerende onderbroeken bij de Primark gekocht. Ik heb geen foto van de specifieke onderbroeken, maar ze lijken heel erg op deze van bol.com. De corrigerende band is ook lekker dik en stevig. Als het goed is waren ze €5 of €6 per stuk. Ik dacht ik kan het altijd proberen. Ik ben 2 dagen geleden bevallen en heb er meteen 1 aangedaan na de bevalling en wauw! Ik weet niet of het door deze onderbroek komt, maar dit is mijn 3e zwangerschap geweest. Mijn buik was behoorlijk groot en de baby 3800 gram. En ik ben zelf weer 30 kilo aangekomen tijdens deze zwangerschap. Ik dacht echt dat mijn buik na deze zwangerschap niet terug in model zou komen. Maar mijn buik voelt echt heel goed aan. En hij is niet zo zacht en fluffy zoals na de vorige 2 bevallingen. Hij is al aardig terug in model. Dus ik heb echt het idee dat het helpt.

2 jaar geleden

Reactie op annas530

Vriendin van mij heeft precies deze zoals Marleen post gebruikt om alle org ...
Hoi hoi! Ik heb ook een keizersnede gehad en mij is geadviseerd om echt niks te gebruiken (wat ik echt jammer vond). Heeft je vriendin ook een corrigerend ondergoed gebruikt of alleen een buikband?

2 jaar geleden

Reactie op murff95

Hoi hoi! Ik heb ook een keizersnede gehad en mij is geadviseerd om echt nik ...
Zij is die buikband na 4 weken gaan gebruiken met normaal ondergoed. Ze is wel echt maatje 34 uit de zwangerschap gekomen omdat ze de eerste 5 maanden extreem misselijk was

2 jaar geleden

Gewoon high waist fietsbroekjes 😙