19 Reacties

4 maanden geleden

Ik lees op internet dat het de 3e donderdag van september is. Aan wat voor iets dacht je? (Qua budget ook?)

4 maanden geleden

19 september inderdaad! Wat leuk dat je daar aan denkt ;) Zelf ben ik een pedagogisch medewerker maar ook een ouder. Ik geef dit jaar waarschijnlijk chocolade reep + gezichtsmasker of een douchegel enzo. En schrijf ik een persoonlijke kaart voor elke leidster. Het gaat om het gebaar 😊

4 maanden geleden

Ja ik lees ook mee! Ze zit er pas en ken de leidsters nog niet zo goed. Heb ze ook nog niet allemaal gezien. Ik dacht aan een pot met lekkers die ze op t werk neer kunnen zetten met een kaartje eraan?

4 maanden geleden

Reactie op KarelG

Ik lees op internet dat het de 3e donderdag van september is. Aan wat voor ...
Ik vond zelf zoiets wel leuk! Heb met z’n verjaardag in juni ook best uitgepakt dus om dat nu weer te doen is ook weer zo dubbel op🫣

4 maanden geleden

Reactie op Ymamxx

19 september inderdaad! Wat leuk dat je daar aan denkt ;) Zelf ben ik een ...
Ja ik ben zelf ook pm’er & ouder op de locatie dus vandaar denk ik er misschien ook wel sneller aan🫣😋. Persoonlijke kaart is ook heel leuk om te krijgen altijd !

4 maanden geleden

Wij geven een persoonlijk kaartje en een prentenboek voor de groep

4 maanden geleden

Reactie op esb99

Ik vond zelf zoiets wel leuk! Heb met z’n verjaardag in juni ook best uitge ...
Zoiets is inderdaad leuk! Wat had je met de verjaardag gedaan?

4 maanden geleden

Reactie op KarelG

Zoiets is inderdaad leuk! Wat had je met de verjaardag gedaan?
Een wit plastic wijnglas gevuld met een klein flesje prosecco in een leuk flesje. Met wat van die herbruikbare ijsblokjes! De glazen had ik met stickers in space thema (zijn ‘thema’ als sinds m’n zwangerschap = ace space) beplakt & met naam!

4 maanden geleden

Reactie op esb99

Een wit plastic wijnglas gevuld met een klein flesje prosecco in een leuk f ...
En dan daarbij nog taart en gebak voor het hele kinderdagverblijf

4 maanden geleden

Wij geven een juffen pen aan elke leidster cadeau. We hebben ze in het goud en groen besteld met van die siliconen kralen eraan geregen.

3 maanden geleden

Ik heb dit gemaakt :)

3 maanden geleden

Reactie op KarelG

Ik heb dit gemaakt :)
Jeetje wat creatief. Echt respect voor ouders die dit doen. Ik kan dit soort dingen echt niet opbrengen merk ik 😅

3 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Jeetje wat creatief. Echt respect voor ouders die dit doen. Ik kan dit soor ...
Ook vooral niet doen als je er geen zin in hebt 😉 je bent niks verplicht

3 maanden geleden

Uiteindelijk deze besteld! Met een kaars houder & een kaarsje erbij 😊

3 maanden geleden

Ik heb dit gemaakt, simpel maar toch leuk. Maak er nog een klein kaartje aan vast met een touwtje er omheen

3 maanden geleden

Ik ben hier tegen, net als juffendag. De armoede in NL neemt maar toe, niet elk gezin heeft tegenwoordig het geld om iets te kopen. Door al die creaties en aankoopjes, komen dit soort gezinnen onder druk te staan (geeft ze stress). Ik vind dat we dit in gedachte moeten houden svp!

3 maanden geleden

Reactie op issaa

Ik ben hier tegen, net als juffendag. De armoede in NL neemt maar toe, nie ...
Een lieve kaart of tekening is ook al voldoende toch. Het gaat meer om de gedachte vind ik. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt

3 maanden geleden

Reactie op esb99

Een lieve kaart of tekening is ook al voldoende toch. Het gaat meer om de g ...
Dat snap ik, maar tegenwoordig maken moeders het wel heel bont, waardoor zij die het wat minder hebben, het moeilijk vinden om aan te komen zetten met een kaartje of tekening. Ik als juf zie ook steeds minder tekeningen en kaartjes, wat ik juist jammer vind. We moeten echt rekening gaan houden met mensen die het minder hebben (want ze staan echt onder druk). Just saving, je moet verder doen wat je wilt. Ik wil alleen bewustwording creëeren wat er leeft binnen de groepen!