21 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Chayennn
Ieder zijn keus he 🤷🏼♀️ Als je zover gaat grave, waar ze hun materiaal v ...
Veel mensen weten dit niet en maken dus niet een weloverwogen keuze. Stukje bewustwording hoop ik te creëeren. Want bewust dingen kopen waar mensen worden mishandeld in werkkampen vind ik kwalijk. Er is een heel topic over dus daar zal ik je verder hier niet te inhoudelijk mee lastig vallen.
2 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Veel mensen weten dit niet en maken dus niet een weloverwogen keuze. Stukje ...
Nee gelukkig niet 😅 Er zijn ook genoeg bekende Europese bedrijven. Als je het kwaad wilt zoeken, zal je het altijd vinden helaas. Dus laten we het hier maar bij houden he 😊
2 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Veel mensen weten dit niet en maken dus niet een weloverwogen keuze. Stukje ...
Los daar van: er zitten te veel schadelijke chemicaliën in de kleding, die o.a. kanker verwekkend zijn. Omdat ze zich niet aan de Europese regelgeving houden. Maar wel fijn dat je voor €3 een maillot voor je kindje hebt.
2 maanden geleden
Reactie op Chayennn
Dan hou op met "lastig vallen", je vervalt in herhaling 😅😂 En niet doen a ...
Sorry maar ik vind dit echt problematisch, je wordt ergens op aangesproken maar het kan je niets schelen en je doet er alleen lacherig over, terwijl het ook om de gezondheid van je kindje gaat. Natuurlijk zijn er ook andere problematische bedrijven, maar Europese winkels moeten al voldoen aan bepaalde normen qua veiligheid. Laten we dus alvast stoppen met het steunen van die bedrijven waarbij we zeker zijn dat ze mensen uitbuiten, niets geven om hun werknemers of de planeet (EN trouwens ook niet om de veiligheid van jouw kind), zoals Shein, Ali, Temu... ik vind best dat we elkaar daarover mogen aanspreken.
(Ik zou er trouwens ook totaal niet op vertrouwen dat wat daar als katoen verkocht wordt ook echt katoen is, maar dat terzijde)
2 maanden geleden
Reactie op PizzaFunghi
Sorry maar ik vind dit echt problematisch, je wordt ergens op aangesproken ...
Ik vind het problematisch dat mensen zich met andere aankopen bemoeien. Get a life. Het ziet er niet naar uit dat ik stop met kopen daar, toch? Schijnbaar is er ooit een topic over geweest, als het mij iets had geïnteresseerd dan had ik deze wel gelezen. Mocht je het nog niet door hebben, het boeide mij niet. Dus ga er niet wakker van liggen en bespaar je de moeite om überhaupt terug te reageren.
2 maanden geleden
Ik kwam hier gezellig kijken naar leuke producten maar zie dat iemand n leuke topic verpest😢
2 maanden geleden
Mijn oudste is helemaal fan van gaby dollhouse.. Heb 2 identieke 't shirts gekocht daarvandaan. Zo schattig als ze samen dat dragen!
Zolang er nog 10000en dropshippers zijn, geloof ik dat direct van Temu of Ali kopen mogelijk blijft. Dat vind ik misschien wel net zo kwalijk.. Spullen inkopen voor bodum prijzen vanuit die slechte plekken en zelf voor 10x zoveel doorverkopen en dan Ook Nog de zelfde foto's gebruik 🙈🥴😅