21 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben helemaal fan van deze maillots. Ik heb er 7 besteld en zijn echt top kwaliteit. Voordeel is als je naar buiten gaat, gewoon broek eroverheen en je bent klaar.

2 maanden geleden

Reactie op Chayennn

Ik ben helemaal fan van deze maillots. Ik heb er 7 besteld en zijn echt to ...
Ohhhh dat is inderdaad heel slim! En nog schattig ook.Ga meteen in mijn wagentje gooien. Dank je wel.

2 maanden geleden

Het nadeel aan shein/temu kleding is dat het gemaakt is van polyfleece of gerecycled polyester en dat kan een baby/kinderhuidje best irriteren. Ook zitten er gevaarlijke stoffen in, dus spullen van dat soort sites koop ik eigenlijk niet meer 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Vaalezje

Het nadeel aan shein/temu kleding is dat het gemaakt is van polyfleece of g ...
Dus goed kijken welke stof het is daar haha🥰

2 maanden geleden

Reactie op Vaalezje

Het nadeel aan shein/temu kleding is dat het gemaakt is van polyfleece of g ...
Dat verschilt echt per product waarvan het gemaakt is. Ik kom voor dreumesen juist veel katoen tegen. Hele fijne stofjes wat ze hebben.

2 maanden geleden

Reactie op Chayennn

Dat verschilt echt per product waarvan het gemaakt is. Ik kom voor dreumese ...
Ja precies! Daarom zeg ik, kijk goed naar de stof haha 😋

2 maanden geleden

Reactie op Vaalezje

Ja precies! Daarom zeg ik, kijk goed naar de stof haha 😋
Ohja, zie het nu pas in een ander bericht staan haha

2 maanden geleden

Reactie op Chayennn

Dat verschilt echt per product waarvan het gemaakt is. Ik kom voor dreumese ...
temu gebruikt katoen uit een regio in China welke bekend staat om zijn dwangarbeid en werkkampen. Ik koop er daarom niet.

2 maanden geleden

Reactie op Lippie91

temu gebruikt katoen uit een regio in China welke bekend staat om zijn dwan ...
Ieder zijn keus he 🤷🏼‍♀️ Als je zover gaat grave, waar ze hun materiaal vandaan halen, dan zullen er wel meerdere winkels afvallen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Chayennn

Ieder zijn keus he 🤷🏼‍♀️ Als je zover gaat grave, waar ze hun materiaal v ...
Veel mensen weten dit niet en maken dus niet een weloverwogen keuze. Stukje bewustwording hoop ik te creëeren. Want bewust dingen kopen waar mensen worden mishandeld in werkkampen vind ik kwalijk. Er is een heel topic over dus daar zal ik je verder hier niet te inhoudelijk mee lastig vallen.

2 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Veel mensen weten dit niet en maken dus niet een weloverwogen keuze. Stukje ...
Nee gelukkig niet 😅 Er zijn ook genoeg bekende Europese bedrijven. Als je het kwaad wilt zoeken, zal je het altijd vinden helaas. Dus laten we het hier maar bij houden he 😊

2 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Veel mensen weten dit niet en maken dus niet een weloverwogen keuze. Stukje ...
Los daar van: er zitten te veel schadelijke chemicaliën in de kleding, die o.a. kanker verwekkend zijn. Omdat ze zich niet aan de Europese regelgeving houden. Maar wel fijn dat je voor €3 een maillot voor je kindje hebt.

2 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Los daar van: er zitten te veel schadelijke chemicaliën in de kleding, die ...
Dan hou op met "lastig vallen", je vervalt in herhaling 😅😂 En niet doen alsof er standaard schadelijke chemicaliën inzitten pfff. Ze waren trouwens €3,57 ✌🏼

2 maanden geleden

Reactie op Chayennn

Dan hou op met "lastig vallen", je vervalt in herhaling 😅😂 En niet doen a ...
Sorry maar ik vind dit echt problematisch, je wordt ergens op aangesproken maar het kan je niets schelen en je doet er alleen lacherig over, terwijl het ook om de gezondheid van je kindje gaat. Natuurlijk zijn er ook andere problematische bedrijven, maar Europese winkels moeten al voldoen aan bepaalde normen qua veiligheid. Laten we dus alvast stoppen met het steunen van die bedrijven waarbij we zeker zijn dat ze mensen uitbuiten, niets geven om hun werknemers of de planeet (EN trouwens ook niet om de veiligheid van jouw kind), zoals Shein, Ali, Temu... ik vind best dat we elkaar daarover mogen aanspreken. (Ik zou er trouwens ook totaal niet op vertrouwen dat wat daar als katoen verkocht wordt ook echt katoen is, maar dat terzijde)

2 maanden geleden

Reactie op PizzaFunghi

Sorry maar ik vind dit echt problematisch, je wordt ergens op aangesproken ...
Ik vind het problematisch dat mensen zich met andere aankopen bemoeien. Get a life. Het ziet er niet naar uit dat ik stop met kopen daar, toch? Schijnbaar is er ooit een topic over geweest, als het mij iets had geïnteresseerd dan had ik deze wel gelezen. Mocht je het nog niet door hebben, het boeide mij niet. Dus ga er niet wakker van liggen en bespaar je de moeite om überhaupt terug te reageren.

2 maanden geleden

Reactie op Chayennn

Ik vind het problematisch dat mensen zich met andere aankopen bemoeien. Get ...
Je reageert heel heftig en onaardig op reacties die hier over gaan. Even rustig aan misschien?

2 maanden geleden

Dames , laten we het gezellig houden 🍂🍄‍🟫

2 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Je reageert heel heftig en onaardig op reacties die hier over gaan. Even ru ...
Teer zieltje als dit heftig is hoor😂 Val mij gewoon niet lastig met onnodige reacties waar ik niet om vraag. Ik shop lekker door ✌🏼

2 maanden geleden

Ik kwam hier gezellig kijken naar leuke producten maar zie dat iemand n leuke topic verpest😢

2 maanden geleden

Mijn oudste is helemaal fan van gaby dollhouse.. Heb 2 identieke 't shirts gekocht daarvandaan. Zo schattig als ze samen dat dragen! Zolang er nog 10000en dropshippers zijn, geloof ik dat direct van Temu of Ali kopen mogelijk blijft. Dat vind ik misschien wel net zo kwalijk.. Spullen inkopen voor bodum prijzen vanuit die slechte plekken en zelf voor 10x zoveel doorverkopen en dan Ook Nog de zelfde foto's gebruik 🙈🥴😅