30 Reacties
2 jaar geleden
Bij mijn tweede kindje ben ik ook gestript en dezelfde avond is mijn water spontaan gebroken. Nu bij mijn derde kindje hebben ze vorige week maandag gestript en dinsdag verloor ik de slijmprop. Wel wat voorweeën, maar deed niets. Ik werd vorige week vrijdag wel ingeleid want ik testte positief op een test voor vruchtwater.
2 jaar geleden
Ik ben 20-06-23 gestript om 11 uur smorgens en savonds om 18:49 braken me vliezen en om 18:54 was mijn zoontje er...
2 jaar geleden
Bij onze tweede ook gestript, klein beetje gevoelig, maar prima te doen. Dezelfde dag kwam het op gang.
Bij onze derde ook een poging gedaan, maar schoot ik zowat door het plafond van de pijn, dus direct laten stoppen en gewacht tot hij zelf kwam. Het kan dus per zwangerschap verschillen.
Als je het wil proberen kan je het ook ieder moment weer laten stoppen. Het was het mij niet waard om er fikse pijn voor te lijden, zonder dat je weet of het echt iets gaat opleveren.
2 jaar geleden
Ik ben ook zwanger van de 3e en nu 40+3. Mijn vorige kinderen met 39+6 en 40+3 geboren.
Vandaag geprobeerd te strippen, maar was nog niet week genoeg. Voelt alsnog beurs en alsof ik ongesteld moet worden. Zelfs zo erg, dat ik echt in bed lig nu. Terwijl ik normaliter best een hoge pijngrens heb.
Ben benieuwd of er iets gaande is. Anders maandag kijken of strippen dan wel lukt!
2 jaar geleden
Reactie op Sa--696
Ik ben ook zwanger van de 3e en nu 40+3. Mijn vorige kinderen met 39+6 en 4 ...
Vond ik dus ook! Bij mij is er niks gebeurd nav het strippen. Morgen of zondag als het te druk is gaan ze het nog eens doen.
2 jaar geleden
Reactie op Ceru
Zojuist rond half 5 gestript. Jeetje wat was het gevoelig en toch ook wel e ...
Oeh herken ik! Hopelijk doet het wat!
2 jaar geleden
Vanmorgen voor de tweede keer gestript en het was allemaal veel weker en soepeler waardoor het ook geen pijn deed. Nog steeds 1 cm. Ik ben benieuwd! #40.5
2 jaar geleden
Gisteren met 41+1 gestript. Wat pijnlijk vond ik dat. Ik moest met mijn vuisten onder mij billen liggen om mijn bekken te kantelen, omdat ze dan beter bij het tuitje kon. Dat was al gedeeltelijk los, ze heeft de vliezen nu helemaal los kunnen maken. Voelde in mijn hele buik alsof ze de baarmoeder eruit trok, zo pijnlijk. Daarna ook de hele dag menstruatie pijn in mijn buik en rug. Helaas werd ik vandaag wakker met helemaal geen pijn. En dus ook nog geen baby 🥲 Morgen met 41+3 nog een strippoging. Hopelijk dan minder pijnlijk en wel succesvol. Verloskundige zei dat de eerste poging na 41 weken 40% werkt en de tweede 25%… helaas hoorde ik daar tot nu toe niet bij. Wil zo graag thuis bevallen..
2 jaar geleden
Reactie op ANmr
Gisteren met 41+1 gestript. Wat pijnlijk vond ik dat. Ik moest met mijn vui ...
Heel herkenbaar!
2 jaar geleden
Ik heb wel wat krampen gehad vanmiddag maar verder nog niks. Wel voor mijn gevoel met mijn hele slijmprop verloren🤯
2 jaar geleden
Nou zo juist tweede strippoging.. het was nog niks veranderd vergeleken eerste poging. Ze kon nog net een klein stukje loshalen. Had nog steeds maar 1cm ontsluiting. Voelde er niks van nu en ook nog geen krampen gehad. Heb geen vertrouwen meer in het strippen. Hooooop dat de baby er zelf klaar voor is en zich meldt
2 jaar geleden
Reactie op ANmr
En? Hoe gaat het nu?
Nog geen baby en alles is errrrg rustig… gre
2 jaar geleden
Reactie op ANmr
😞 en wat is nu het plan bij jullie?
Morgen nog een keer naar de verloskundige voor strippen en plan bepalen. Maar begreep al dat vliezen breken ook nog een optie was. En sowieso een checkup in het ziekenhuis aankomende week. Uiterlijk vrijdag inleiden, maar hopelijk kan het gewoon een thuisbevalling blijven🤞🏼
2 jaar geleden
Vanmorgen weer gestript, nu 2 cm dus er gebeurd langzaam aan wel wat. Mijn man is er helemaal klaar mee en wil het liefst dat hij vandaag geboren wordt haha. Ik wacht liever zo lang mogelijk met inleiden dus ga ervoor💪🏼 vanmiddag word ik gebeld om een afspraak voor controle te maken in het ziekenhuis in de loop van de week. Voor de zekerheid maar vast opvang voor de kids regelen, want ergens deze week zullen we druk zijn met bevallen🙈
2 jaar geleden
Reactie op slhindriks
Vanmorgen weer gestript, nu 2 cm dus er gebeurd langzaam aan wel wat. Mijn ...
Spannend! Ik zit in hetzelfde schuitje. Ook vanochtend gestript (eerste keer) en 2 cm ontsluiting. Hopelijk was dit het zetje wat hij nodig had en anders woensdag nog een poging. Vanmiddag een afspraak in het ziekenhuis ter controle. En vliezen breken is inderdaad ook nog een optie hoorde ik. Ik voorkom ook liever een inleiding. Ik ben nu 41+1. Hoop voor ons dat de bevalling een deze dagen begint! 🤞