3 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ook Difrax smalle fles zijn lippen komen ook tegen de rand. Heb de speen M al bij 2,5 maand erop gezet maar dat zorgde al voor stuk verbetering, vacuüm kan ook zijn omdat dat luchtgaatje in ventileer ding een beetje verstopt zit 😅ik moet er een beetje aan trekken voordat ik ze terug doe anders zuigt hij ook vacuum

2 jaar geleden

Deed ie hier ook, paar weken terug overgeschakeld naar de m speen, stukken beter(gebruiken wel ar voeding is dus dikker)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Bij mijn jongste was het juist andersom. Ook tongriem gekliefd, maar daarna alsnog moeite met vacuüm aan de borst en aan een brede hals fles. Hapte veel lucht en daardoor veel krampen. Smalle hals fles geprobeerd en ging stukken beter. Zijn lippen komen vaak ook tegen de ring aan en af en toe verliest hij vacuüm maar bij opnieuw aanbieden lukt het dan weer goed. Hij lijkt nergens last van te hebben, dus dan vind ik het ook prima. Mijn oudste had nooit z'n bovenlip goed over de fles heen, overigens wilde die wel alleen brede hals fles, en ging ook prima. Je zou 1 brede hals fles kunnen halen en uitproberen of dat beter gaat?