11 Reacties

2 jaar geleden

Een gaatje bij prikken in de prematuur speen? Hier juist een enorm langzame drinker en dat deed bij ons wonderen voor een middenweg tussen twee spenen

2 jaar geleden

Ik lees mee want ik heb precies hetzelfde 🫠🫠 ik weet wel dat de flesspenen van difrax erop passen! Misschien dat de nummer 1 van die wat kleiner is?

2 jaar geleden

Heb beide ook uitgetest maar blijven wel bij 1. Echter heb ik ook eventjes eerst met P gegeven en dan halvewege gewisseld naar 1. Dan was ie al wat vermoeider en kon daarna de rest drinken. Of andersom eerst de grootste honger eraf en dan moe maken/ervoor werken. Moet ook wat zakken om te merken dat ze verzadigd zijn. Alleen als ik eerst 1 deed dan wilde hij P nog weleens een tijdje weigeren, dan wel nemen maar vaak klagen tussendoor

2 jaar geleden

Een gaatje bij prikken in de prematuur speen? Hier juist een enorm langzame ...
Dat heb ik geprobeerd maar was geen succes 😂. Had het gat al snel te groot gemaakt

2 jaar geleden

Zelf geen ervaring mee, maar ik heb dit wel een keer voorbij zien komen (exclusief via hun website beschikbaar): https://www.drbrowns.nl/flesspenen-standaard-flessen/dr-browns-new-born-speen-standaardfles/

2 jaar geleden

Ja die is er maar alleen online verkrijgbaar! De T speen.

2 jaar geleden

Ohh perfect!! Ik ga hem meteen bestellen. Hopelijk is dit de oplossing ☺️

2 jaar geleden

Heel erg bedankt!

2 jaar geleden

Ik lees mee want ik heb precies hetzelfde 🫠🫠 ik weet wel dat de flesspene ...
Ik heb de T speen besteld en we zijn er nog niet echt over uit. Ook deze lijkt net te snel te zijn. Hij kwam gistermiddag binnen dus proberen het sindsdien. Hij laat ook nu veel boeren, geeft melk terug en tussentijds doen we een pauze om te boeren. Misschien moet hij nog even wennen aan de T speen. We geven het nog een paar dagen maar anders blijven we maar bij de prematuur speen en dat het langer duurt

2 jaar geleden

Misschien helpt het om hem op z’n zij te voeden? Hier ook een gulzige drinker maar ik houd hem in de Madonna houding voor borstvoeding en dan drinkt hij een stuk rustiger. Op de rug ook binnen 10 minuten een flesje leeg en nu doet hij er 15-20 min over met speen 1 van dr Brown.

2 jaar geleden

Reactie op mikthecorgi

Ik heb de T speen besteld en we zijn er nog niet echt over uit. Ook deze li ...
Hoelang doet hij om zijn flesjes met de T speen? Ik heb de nummer 1 geprobeerd en hij deed er dit keer iets langer over, nu 10 min voorheen 4 minuten :))) Dus ik denk nog even de prematuur speen te gebruiken en daarna toch gelijk de nummer 1 ipv de T speen. Vind het ook zonde om voor een korte tijd zo een speen te kopen, want heb 5 flessen die ik gebruik..