12 Reacties

5 maanden geleden

Is heel persoonlijk, maar wij zijn wel tevreden van Ergobaby adapt. Maar met de Adapt kan je je kindje niet op de buik dragen met gezicht naar voren, dus moest ik nu een nieuwe kopen zou ik mss een Ergobaby Omni ofzo kopen.

5 maanden geleden

Tula free to grow doet het vaak wel goed. Maar draagzakken zijn heel persoonlijk welke fijn zijn. Je kan beste even voelen en testen bij een babywinkel of consulent.

5 maanden geleden

Ik heb de wild ride draagzak. Draag je op je heup. Echt een aanrader!

5 maanden geleden

Reactie op Mama van Vayèn

Ik heb de wild ride draagzak. Draag je op je heup. Echt een aanrader!
Vraag me bij deze zak af, of het niet zorgt voor O- benen? Als je kind te vaak zo draagt.

5 maanden geleden

Ik heb eerst de ByKay gehad maar daar was ik niet echt tevreden over had snel last van m’n rug. Nu gebruik ik al een tijdje de Tula Explore en ben er enorm tevreden over! Je kan je kindje ook met het gezicht naar voren dragen echt top.

5 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Ik heb eerst de ByKay gehad maar daar was ik niet echt tevreden over had sn ...
Bykay was ik ook niet tevreden van, snel weer verkocht

5 maanden geleden

Wij hebben sinds kort een wildride. Hadden ook een ergobaby draagzak mee op vakantie, maar alleen de wildride gebruikt op vakantie + vliegveld

5 maanden geleden

Wij hebben de tula explore, ik vindt hem super fijn, voor zowel buik als rugdrager!

5 maanden geleden

Wij hebben de tule free to grow. We hebben er twee eentje voor onze dochter (9kg) en eentje voor zoontje (13,5 kg). Die kan tot 24 kg. Je kan zowel op buik als rug dragen. Ik vind hem zelf voor een wat ouder kind zoals mijn zoontje niet zo prettig meer. Mijn vriend kan hem nog wel goed dragen. Mijn dochter doe ik meestal op mijn rug en soms nog op de buik.

5 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Wij hebben de tule free to grow. We hebben er twee eentje voor onze dochter ...
Oja moet er wel bij zeggen mijn zoontje is dus zo’n 90 cm dus de draagverhoudingen worden dan natuurlijk wat anders.

5 maanden geleden

Wij hebben de neco switch nadat we een draagconsult hebben gedaan. Heel blij mee. Je zou dan de peutersize kunnen nemen dan kun je er nog lang mee vooruit

5 maanden geleden

Wij hebben zelf een draagconsult gedaan (echt een aanrader, want dan kan je echt kijken naar wat bij jullie past), omdat wij met onze oudste de bergen in wilde. Hij weegt nu 14,5 kg. Zelf kwamen wij uit op deze: https://littlefrog.shop/product-eng-9096-Baby-Carrier-Preschooler-Linen-Amazon-Rainforest.html