22 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee!

3 jaar geleden

Ik denk erover om de ergo baby adapt te kopen. Heeel veel gelezen en deze kwam wel steeds naar voren maar we willen hem eerst nog even in het echt testen voor we hem aanschaffen. M’n zusje had eentje van ByKay en vond die heel fijn. Het zal denk ik ook persoonlijke smaak zijn. Wil je een hele mooie of juist meer een comfortabele. Ik lees even mee warm een definitieve keuze hebben wij nog niet gemaakt!

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Tula Free to grow baby. Meerdere uitgeprobeerd in de winkel maar deze vond ik persoonlijk toch het fijnst zitten( comfortabel en lucht doorlatend) en ook nog ergonomisch verantwoord. Toch denk ik dat het heel erg persoonlijk is ook en ik zou zeggen pas er een keer wat in een winkel dan voel je vanzelf wat werkt voor jou😁

3 jaar geleden

Deze, schofterig duur maar ik vond hem zo gaaf 😅

3 jaar geleden

Wij hadden bij mijn zoontje de eerste maanden een bykay. Die vonden we heerlijk voor thuis. Toen we steeds meer en langer op pad gingen hebben we de ergobaby omni breeze gekocht. Enorm fijne draagzak die makkelijk aan te passen is en echt een stuk luchtiger is dan de meeste draagzakken (zowel voor ouder als voor baby)

3 jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Super mooi, maar pas op, want hier morgen ze eigenlijk nog niet meteen vanaf de geboorte in had ik begrepen.

3 jaar geleden

Reactie op Vinde List

Super mooi, maar pas op, want hier morgen ze eigenlijk nog niet meteen vana ...
Op een eigen website zeggen ze dat het vanaf het begin kan. Maar een vriendin van mij had hem ook, en haar baby’tje schommelde echt met zijn hoofd op en neer en heen en weer als ze hem erin droeg. Ze kreeg ook van het consultatiebureau het advies om eerst nog even een andere draagzak te gebruiken.

3 jaar geleden

Ik heb een tula free to grow besteld via vinted. Eentje met mesh op de rug

3 jaar geleden

Ik heb nog een Tula free to grow liggen van mijn eerste kindje. Altijd tevreden over geweest en veel gebruikt. Dus die gaan we gewoon nog een keer gebruiken nu!

3 jaar geleden

Ik heb de tula explore. Heel tevreden over en fijne stof. Ik zou vooral uitproberen want het is denk ik toch heel persoonlijk

3 jaar geleden

Zelf ben ik bij mijn zoontje naar een draagconsulente geweest. Je kan dan alles proberen en passen, zodat je echt de beste hebt die past bij jou (en eventueel jouw man). Zij hebben ook allemaal draagzakken die je gelijk na de geboorte kan gebruiken.

3 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met de Dooky Carrier? Ik vind hem er mooi, comfortabel en heel betaalbaar uit zien, maar aangezien ik hem nog in geen enkele winkel “in het echt” heb gezien twijfel ik een beetje. Ik overweeg ook nog de Ergobaby embrace, maar daarvan staat het me tegen dat die maar relatief kort te gebruiken schijnt te zijn.

3 jaar geleden

Ik heb de baby Björn, lijkt zo te zien aardig op de tula Free to grow

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

zijn heel duur maar als je ze 2e hands wilt kopen zijn ze nog steeds schofterig duur dus eigenlijk zijn ze niet super duur 😝 (gewoon verkopen weer strakjes, lol) Enne dame na jouw afgelopen tijd verdien je dit dubbel en dwars 🫶🏼🫶🏼

3 jaar geleden

Ik heb ondertussen de ByKay carrier classis gekocht 😊

3 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Ik heb ondertussen de ByKay carrier classis gekocht 😊
Classic *

3 jaar geleden

Ik heb 2de hands een Twist van Diens dragers gekocht. Ben ik in 1x klaar

3 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Classic *
Jaa ik deze ook, op de 9 maanden beurs getest toen de buik nog niet zo in de weg zat. Toen 3 merken getest en vond deze het fijnste👌🏼