23 Reacties

2 jaar geleden

Wij heben er een van dooky. Onze zoon wordt daar heerlijk rustig van! Wel moet de baby hier minimaal 3,5 kilo voor zijn.

2 jaar geleden

Wij hebben de ergo baby adapt. Bij onze oudste dagelijk gebruikt, en nu bij onze zoon ook weer in gebruik.

2 jaar geleden

Ik heb een draagdoek van Cuddie. Heel fijn. Even goed de stappen volgen en dan is het uiteindelijk vrij eenvoudig hoe je hem om moet doen. Zit heel fijn, soepele stof. Mijn dochter is 3 weken en vind het heerlijk in de draagdoek.

2 jaar geleden

Ik heb een draahdoek van babylonia

2 jaar geleden

Ik heb zelf een draagdoek van ellevill. En voor mijn man een draagzak van storchenwieche die is van doek stof en kan al vanaf geboorte gebruikt worden. Super fijne draagzak. Voor straks hebben we een lennylamb draagzak maar die mag pas vanaf maat 62 dus dat past nu nog niet die is ook fijn. Kijk wel echt naar eentje die goed zijn voor de heupjes en geen "hang" of face forward zak.

2 jaar geleden

Reactie op Catmom93

Ik heb een draahdoek van babylonia
Hoe gebruik je die? In de baarmoeder stand (aan één kant) of met de beentjes naar beneden? In geval van t laatste: hoe voorkom je dan dat t hoofdje geen ondersteuning heeft?

2 jaar geleden

Ik ben bij een draagconsulent geweest. Hele fijne tips gekregen en samen gekeken wat bij mij en mijn kindje past. Uiteindelijk voor de LennyLamb light gegaan. Bevalt super!

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu gewoon een draagdoek/geweven doek. Daar wordt hij heel rustig van, ook met krampjes. We rollen een hydrofiele doek in de band achter zijn nek onder zijn hoofdje voor extra ondersteuning.

2 jaar geleden

Wij hebben iets er tussenin, de mykay newborn click. Deze kun je om je middel klikken en de rest knoop je heel makkelijk, ook zit er bovenaan een flap waar je een spuugdoekje in kunt rollen voor extra ondersteuning.

2 jaar geleden

Ik heb de marsupi besteld op aanraden van een draagconsulent, ben erg benieuwd!

2 jaar geleden

Wij hebben een draagdoek van baby k’tan. Is een hele fijne draagdoek die al voorgeknoopt is en dus super makkelijk is om te gebruiken :)

2 jaar geleden

Ik heb de classic draagzak van ByKay. Die kan vanaf 3,5 kilo dus ik moet zelf nog 250 gram wachten 🤪. Er zit een dingetje bij om de zak te verkleinen waar de heupjes komen, zodat dat allemaal ergonomisch zit.

2 jaar geleden

Ik heb de tula free to grow. Daar kan onze peuter van bijna 3 ook nog in (gebruiken we bijna niet meer hoor). Dus wel fijn dat je die lang kan blijven gebruiken en kan je ook op je rug dragen.

2 jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Ik heb de tula free to grow. Daar kan onze peuter van bijna 3 ook nog in (g ...
Heb ik ook, is heel fijn ook met een newborn:)

2 jaar geleden

Draagdoek van ByKay op dit moment. 🤗

2 jaar geleden

Ik heb deze (niet duur ivm alles wat ik bij anderen voorbij zag komen): https://www.babygarden.nl/baby-garden-draagdoek-grijs-wit-original.html#93=5480 En ik knoop altijd deze : https://www.youtube.com/watch?v=63QnrbDn0lA&pp=ygUQRHJhYWdkb2VrIGtub3Blbg%3D%3D Eerste keren even oefenen met het filmpje erbij, maar kan m inmiddels dromen. Ze slaapt er echt lekker in als het niet wil lukken in bedje. Meestal als ik 5 minuten met haar op de yogabal zit in de zak, is ze vertrokken!

2 jaar geleden

Ik heb zelf een rekbare draagdoek, die kan je bij newborns perfect gebruiken maar als ze wat ouder worden alweer minder goed. Als je echt een draagzak zoekt hoor ik veel goede verhalen over de ergobaby embrace. Je kan natuurlijk ook altijd een draagconsult doen want dan leer je gelijk hoe je het ergonomisch doet en welke het beste bij jou past

2 jaar geleden

Wij hebben een tula gekocht via vinted. Onze dochter is niet de grootste maar past er al prima in

2 jaar geleden

Ik ben heel blij met ergobaby embrace. Ideaal voor moeilijke slapertjes

2 jaar geleden

Reactie op LiefsMandy

Draagdoek van ByKay op dit moment. 🤗
Ik ook, super fijne doek!!