10 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben die van little frog. Ideaal en makkelijk ook voor rugdragen uiteindelijk. En universeel te gebruiken.
Hier zat ik toen ook te dubben en uiteindelijk dacht ik... met regenachtig weer gebruik ikzelf ook wel een paraplu, dus maakt t niet veel uit. En als t echt giet ga ik waarschijnlijk toch niet naar buiten om te wandelen met de kleine 😆.
Wij zijn toen eind november naar Zeeland geweest aan de kust en daar voldeed ie ook prima qua kou en wind. Ik droeg dan ook wel onder m'n eigen jas en dat scheelt ook enorm met de kou.
2 jaar geleden
Reactie op M00nchild
Wij hebben die van little frog. Ideaal en makkelijk ook voor rugdragen uite ...
Ik ga binnenkort op reis en bedoeling is wel om veel te wandelen. Hij wordt onrustig in kinderwagen dus wandelen zal met draagzak zijn. En ook als het wat regent ga ik niet binnenblijven. Ik gebruik zelf quasi nooit paraplu maar gewoon regenjas.
2 jaar geleden
Ik vraag me af of softshell wel echt genoeg waterdicht is.
Er is ook deze van ergobaby: https://www.bol.com/nl/p/ergobaby-regen-windbescherming-voor-baby-draagzak-draag-cover-accessoire-voor-draagzak/9300000127871023?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Dus weet ook niet of dat misschien genoeg is.
2 jaar geleden
ik ze niet alle 3 heel grondig bekeken hoor, maar volgens mij zijn ze alledrie ongeveer hetzelfde. dat wil zeggen: een wind/regenbestendige buitenkant en een fleecelaagje aan de binnenkant. En dat lijkt me voldoende. je kunt je kindje altijd warmer kleden als het kouder wordt.
waar je nog op kunt letten: bij sommige kun je de capuchon 2 kanten vastklikke. zodat je je kindje ook naar voren kunt dragen
2 jaar geleden
Reactie op Ada3
Ik vraag me af of softshell wel echt genoeg waterdicht is.
Er is ook deze ...
wel echt ideaal dat je hem zo aan je draagzak kunt vastmaken bij die buikriem. hij ziet er in opgevouwen toestand wel erg klein uit, die van mij is wel echt groter en dus iets dikkere fleecelaag, denk ik.
2 jaar geleden
Reactie op Ada3
Ik ga binnenkort op reis en bedoeling is wel om veel te wandelen. Hij wordt ...
Oh ja dan zou ik zeker voor die ergobaby kiezen. Die andere is echt niet waterdicht. Misschien als t spettert, maar echt hij regenval dan wordt ie gewoon nat. Het is namelijk gewoon van fleece.