9 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb bij mijn eerste kindje (mei 21) geen jas gekocht. En heb haar heel vaak gedragen in de draagdoek en draagzak. Vanaf dat het frisser weer werd deed ik gewoon wat extra laagjes aan bij haar. Ik denk echt persoonlijk dat zo'n jas een nutteloze kost is. Het kost allemaal al zoveel. Tegen de koudere maanden kunnen ze hun temperatuur al goed regelen, dus als ze goed zijn ingepakt komt dat helemaal goed. :)
Natuurlijk als je graag zo'n jas hebt, dan moet je dat gewoon lekker kopen he!
3 jaar geleden
Reactie op Onlylove
Ik heb bij mijn eerste kindje (mei 21) geen jas gekocht. En heb haar heel v ...
Het nadeel v je baby inpakken was in mijn geval dat ze wakker werd als k binnen kwam en haar dus moest uitkleden omdat het binnen veel te warm was voor een jas.
Als je een draagjas hebt doe je alleen je eigen jas uit en kan je baby lekker doorslapen
3 jaar geleden
Ik gebruikte bij onze oudste gewoon mijn winterjas en deed die niet helemaal dicht en warm vest met hoge kraag eronder om het zelf niet koud te krijgen, dat ging prima. Dus dat zou je eventueel eerst kunnen uitproberen voordat je een nieuwe jas aanschaft (afhankelijk van wat voor winterjas je zelf hebt)? Tweedehands is er trouwens ook veel beschikbaar, mocht je dat willen.
Betreffende de jas in de link: ik zou deze zelf niet kiezen omdat ik het er koud in zou krijgen. Ik zou er een kiezen die ook voor mij als mama tot bovenaan dicht kan. Een dikke sjaal is niet heel handig, die zit dan in het gezicht van je kindje. Een rits die tot bovenaan dicht kan, lijkt me echt een voordeel van een draagjas en zou voor mij misschien wel een reden zijn om er straks voor ons tweede kindje alsnog een aan te schaffen.
Succes! Zoveel keuzes haha ;)
3 jaar geleden
wat ook een opties is, is om een hoes over de draagzak te doen. je hebt dan dus gewoon je jas aan. dan de draagzak met kind en daar overheen nog een dikke hoes. heb de mijne destijds via amazon gekocht. wel blij mee. een draagjas lijkt me echter ook heel fijn. Hier heb ik alleen geen ervaring mee