9 Reacties
5 maanden geleden
Wij zijn helemaal weg van deze draagzak (hebben zelf de linnen ivm warmte in de zomer) https://littlefrog.shop/eng_m_Ergonomic-Baby-Carriers-1000.html?filter_traits[199]=203&filter_traits[38]=&filter_traits[34]=
Mijn net 5 jarige en 2 jarige zijn er dol op.
Vooraf zijn wij wel wezen passen bij een draagconsulent, want er zijn veel verschillende.
5 maanden geleden
Wij hadden een backpack gehuurd waar ze in kon. Zat een zonnescherm ook op en je kon er dingetjes aanhangen. Ze viel er zelfs heerlijk in slaap.
Dus zo’n rugzak op je rug. Vonden wij bij lange wandelingen van meer dan een uur wel fijn om te hebben ipv op je heup. Het was de Osprey Poco light. We verschillen van lengte dus deze was een middenweg, hoewel ik het alsnog zwaar vond 🤓
5 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Wij gebruiken op vakantie (in de bergen wandelen) een rugzak waar hij in ka ...
Jaa dit gaan wij ook doen in Zwitserland, maar ben niet echt een goede draagzak tegengekomen voor zijn leeftijd. Mijn zoontje is in juli ook 2 geworden. Hij is groot dus vroeg me af hoe andere mama’s dit deden.. wat voor een rugzak gebruiken jullie en is dit wel veilig?
5 maanden geleden
Zelf gebruik ik die van Lennylamb preschool. Deze gebruik ik ook nog voor m’n 4.5 jarige.
Ik kan uren lopen zonder rugpijn. Maar wat lekker zit is persoonlijk. Heb deze zelf n.a.v. een draagconsult besteld. Via vinted.
5 maanden geleden
Reactie op 1995_
Jaa dit gaan wij ook doen in Zwitserland, maar ben niet echt een goede draa ...
Wij hadden een deuter draagrugzak, maar na 2 wandelingen thuis al verkocht. Mijn zoon zijn lies werd afgeknepen, omdat hij er te groot voor was (95 cm) op dat moment. Daarom hebben wij een draagzak gekocht en deze vinden we zelfs lichter/fijner dragen.