7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn kind doet hetzelfde, terwijl hij aan het slapen is. Geen idee waarom lees even mee.

2 jaar geleden

Zou er niets achter zoeken eerlijk gezegd, het lijkt bij mij baby gewoon even zijn draai vinden, doen we zelf ook. En an sich doet mijn baby sinds kort letterlijk nee schudden in conversaties maar dan dus niet met slapen.

2 jaar geleden

Is dit als ze ligt? Mijn oudste dochter schud zichzelf in slaap! Gaat dan met Maar doet dit als ze in bed ligt. Kan zijn dat ze dus moe is en wil slapen!

2 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Is dit als ze ligt? Mijn oudste dochter schud zichzelf in slaap! Gaat dan m ...
Gaat dan ook met haar hoofd heen en weer schudden. Maar doet dit als ze in bed ligt *

2 jaar geleden

Schudt jouw baby met het hoofd in bed? Dit is vaak een teken dat je baby zichzelf probeert te kalmeren en zoekt naar de juiste slaaphouding. Het bewegen van het hoofd is in principe onschuldig en gaat vanzelf over. Dit staat op internet. Mijn oudste is 2,5 en doet het nog steeds! Mijn neefje van 3 doet het ook nog

2 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Is dit als ze ligt? Mijn oudste dochter schud zichzelf in slaap! Gaat dan m ...
Mijn kindje doet dit als ze in de autostoel zit, of ergens op stil ligt te kijken. Ik probeerde haar al in de wieg te leggen om te kijken of het moeheid is, maar ze was gewoon klaar wakker en dus aan het draaien met haar hoofd

2 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Gaat dan ook met haar hoofd heen en weer schudden. Maar doet dit als ze in ...
Nee schud haar hoofd niet. Ze lijkt alleen soms te overstrekken als ze haar hoofd draait. Doet de jouwne dat ook als zij moe? Draaien en beetje strekken tegelijk?