Lieve dames,
Ik weet mij geen raad meer. Ik zit met handen in m’n haar en tranen in m’n ogen. Ik ben momenteel 30 weken zwanger van m’n tweede kind. M’n eerste is net 1 jaar geworden en drinkt NOG steeds BV. Ik probeer al een tijdje dit af te leren. Maar dit lukt gewoon niet. Vannacht begon die heel hard te krijsen en gillen, want ik gaf water en dat wou hij niet. Hij wilt per se mijn borst. M’n tepel doet zooo zeer en krijg er nu harde buiken van. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. M’n partner die zit zowat lui op de bank als ik vraag of die overdag ons zoontje kan laten slapen. Dus dan ben ik weer verplicht m’n borst te geven zodat ie rustig wordt en slaapt.
Heb vannacht echt zo erg gehuild 😭 wie kan mij helpen met goeie tips. Niet komen met liedjes zingen of hem in armen knuffelen. Want dat wilt hij allemaal niet en ik kan hem niet lang in m’n armen meer vasthouden, hij trapt mij gewoon weg als die op m’n schoot ligt.
Overdag krijgt die veel eten binnen, maar daarop alsnog heeft die behoefte uit gewenning om aan m’n borst te zuigen 🥲