53 Reacties
2 maanden geleden
5 a 6 weken??!?? Holy f.. hier hebben wij dus nu ook al sinds uhmm.. 4 a 5 nachten? Dat ze snachts stipt om 3 uur wakker word en mama schreeuwt of dan gaat huilen en om 4 uur weer en om 5 uur weer.. maar wat hier wél speelt is doorkomende kiezen volgens mij, ook zure poep en meteen schrale billen, hier is ze ook 15 maanden.. heeft al 8 voortanden en nooit zo’n last gehad als nu met de eerste kiezen.. echt drama is het
2 maanden geleden
Overigens wacht ik hier altijd minstens een half of hele minuut met naar toe gaan als er geen serieus gehuil is, want dan valt ze wel zelf weer in slaap, meestal, pas als ze echt verdrietig is en niet zelf weer slaapt ga ik er zonder iets te zeggen even knuffelend rondlopen stil in de kamer om gerust te stellen, leg ik dr even later in bed en ga op de wipstoel zitten tot ze slaapt, en ga dan pas weg, maar t kan soms gewoon idd een uur duren.. tis wel even pittig weer zo elke nacht he pff
2 maanden geleden
Ja echt al weken..🙈 het begon eigenlijk met onze vakantie in augustus, ineens op een andere plek slapen. Sindsdien wel goede nachten er tussen gehad maar de laatste weken is het dit elke nacht.
Ben bang dat we met de night terrors te maken hebben.. alhoewel ze wel echt wakker is
2 maanden geleden
Hier is het ook al een aantal weken aan de gang, dan gaat het een paar nachten goed en dan slaat het weer om.. tanden die doorkomen, ontwikkeling, prikjes noem maar op ik weet het soms ook niet meer wat de oorzaak hier is. Het enige dat hier helpt is bij ons in bed en soms slaapt ze dan nog niet meteen van de week lag ze wel 1,5/2 uur wakker.. en denk maar niet dat ze in der eigen bed verder slaapt want dan is het krijsen 😅
2 maanden geleden
Hier nu een halfuurtje onrustig.. voor het eerst??? Nu 2 dagen op 1 slaapje en ging afgelopen nacht mega goed, en nachten van 12.5 u en bij vroeg wakker doen we gewoon 2 maar geen idee wat het is? Nu in 10 min 2 x keihard krijzen? Hebben hem niet zelf bed gelegd of tandjes / kiezen geen idee… dit nog niet meegemaakt eerder zo hard huilen.
Bijna 15 maanden.. ben gelijk bang dat komt door oververmoeidheid maar kan het me bijna nier voorstellen.. slaapt meer met 1 slaapje in totaal dan met 2 slaapjes
2 maanden geleden
Pffff weet gewoon niet wat ik meemaak joh.. nog nooit gehad dit…. Gewoon al 2 u wakker.. maar niet meer huilen maar gewooon onrustig wakker liggen en dan weer ogen dicht en dan weer open en t lijkt maar niet te lukken om in slaap te vallen???? Herkebaar? Nog nooit gehad dit… begon dus wel rond 23:30 met keihard krijzen maar dan na halve minuut of nog niet eens weer stil en ogen open en dan begon t weer? Night terror? En ben er naar toe gegaan maar denk alleen maar erger gemaakt? Normaal ga ik eigelijk nooit heen als k hem hoor en slaapt die gelijk weer verder maar nu dus niet of iedergeval heeeel onrustig want dan weer 10 min ogen dicht en dan weer paar sec open snap niks van🙃
2 maanden geleden
Reactie op Veer90
Wow!! Bij ons precies het zelfde intens hè 🥹 ooo niet meer weten wat er is ...
Ja inderdaad! Ligt ze er om 19u in bijvoorbeeld en dan is ze 1 a 2 uur later alweer wakker..
2 maanden geleden
Reactie op kelldd
Hier ook sinds gisteren slaapDRAMA! Wilt niet meer zelfstandig in slaapvall ...
🥲🥲
2 maanden geleden
T vervelende is is dat ze overdag ook slechter slaapt. Heb het idee dat ze naar 1 slaapje toe gaat maar om de hele ochtend wakker te blijven is nog een hele opgave. Als ze bijv slaapt van half 11 tot half 1 dan slaapt ze de rest van de middag dus niet meer en vervroegen we de bedtijd. En wordt ze snachts weet paar keer krijsend wakker.. hele lastige fase dit. Denk idd dat we geduld moeten hebben maar ergens geeft t troost dat we niet de enigen zijn 😆
2 maanden geleden
Hier nu dus ook weer in ochtend slaapje aangeboden maar gaat gewoon niet slapen
2 maanden geleden
Reactie op Veer90
Ja hier dus ook telkens wel ochtend slaapje aan bieden maar niet gaan slape ...
Jup….. na goeie nacht gaat t hier goed maar vanacht dus niet en lang wakker en is na 40 min slaapgevallen goor ochtend slaapje .. maak na halfuur wakker anders weigert die vanmiddag