53 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op 12345678J
Hier helpt echt niks. Geen melk. Niet in wiegen.. niet tussen ons ins. Ze i ...
En dan? Gewoon wakker liggen in dr bedje ? Hier ook vanacht wel een 1.5 u zeker en dan gewoon stil liggen maar niet kunnen slapen
2 maanden geleden
Reactie op 12345678J
Hier helpt echt niks. Geen melk. Niet in wiegen.. niet tussen ons ins. Ze i ...
Zo herkenbaar. Hoeveel slaapt jullie kindje nog overdag? Ik dacht miss nu alleen nog een middag dut aan te bieden ook al is ze echt super moe en houd ze dat net niet vol maar miss worden de nachten dan beter 😅
2 maanden geleden
Hi, weet niet of dit een tip is maar dit werkt bij ons...
Vanaf onze laatste vakantie half september valt ze niet meer zelfstandig in slaap. Dus onze avond zie er zo uit.. Ze gaat rond 19uur en max 19.30 naar bed.
Omkleden pyjama aan en slaapzak met korte mouwen aan. Ze heeft nog fles. Fles op tussen 150cc en 210cc..
Dan 15 wachten en naar boven. Haar kamer alleen zacht licht aan verder niks geen prikkels. Ze heeft een konijn die pak ze vast en tegen me aan .. ik loop met haar de kamer rond met beetje wiebelen en sss ssss en als ze slaapt 15-30min leg haar in haar bed. En ze slaapt tot 7uur-7.30 door. Soms nacht wakker dan haal ik haar uit en loop de kamer weer door . Het werkt hier prima. Iedereen heeft iets anders wat voor zijn kindjes werkt 🥰🤭
2 maanden geleden
Reactie op kelldd
Hier wou hij tot gisteren… ook nooit bij ons in bed slapen. Tot deze nacht, ...
🙏 vannacht tot 6 uur geslapen. 2x wakker geweest, kort huilen en weer doorgeslagen in eigen bed. Hopelijk blijft t nu goed gaan. Wel fijn deze herkenning. Hopelijk zijn we er allemaal gauw uit en blijft t goed gaan 😂🙈 hou mn hart vast voor de wintertijd
2 maanden geleden
Reactie op Doppiej
🙏 vannacht tot 6 uur geslapen. 2x wakker geweest, kort huilen en weer door ...
Hier ook 1x wakker, 1x troosten en sliep gelijk verder.. wel 05:50u wakker, dan nog even bij ons genomen en sliep hij nog een 40 min🤭. Wij hebben gisteren een ‘nieuwe’ zachte beer geïntroduceerd en gaat nu minder gillen en vind sneller troost!
2 maanden geleden
Hier hele nacht slapen en niet gehoord maar opeens al om 5 u wakker?! En huilend en normaal wordt die kletsend wakker.. echt nog nooit meegemaakt zo vroeg.
En de wintertijd moet nog beginnen top😩🙃.
Merk echt dat het steeds vroeger wordt met 2 slaapjes… met 1 slaapje sliep die zo tot 7;30 maar ja daar kom ik nu helemaal niet aan als die zo vroeg wakker is en blijft het visuele cirkel op deze manier
2 maanden geleden
Bijna 15 maanden en sinds 2 dagen hel. Al een tijdje zit hij op 1 slaapje waardoor er tussen zijn dutje en bedtijd redelijk lang zit. Maar dat 2e dutje kan er niet meer in hoe moe hij ook is. Meestal doen we de wel een zen half uurtje en dan ligt hij met mij en zijn knuffeltje stil maar lukt het niet om te slapen. Andere keren spelen we gewoon door. Sinds 2 nachten klokslag 03:00 wakker tot 04:30 en wilt alleen maar een broodje niks anders. Eet overdag super goed en voor het slapen gaan ook. En weer lekker vroeg wakker. Krijsend en ontroostbaar nu ook om de 2 uur wakker.
Geen idee slaapregressie en of tandjes. Hij zit er nu op 4. Succes allemaal !
één maand geleden
De nachten leken weer wat beter te gaan maar sinds een paar dagen weer helemaal mis. Standaard weer minstens 1x per nacht wakker en wanneer ze een flesje warme melk gehad heeft lijkt ze weer te slapen om.vervoglens weer.jn bed te staan huilen. Zo vermoeiend.. zit heel erg mee dat ik niet wil dat een flesje warme melk standaard een gewoonte wordt..
één maand geleden
Reactie op bigbrobigsis
De nachten leken weer wat beter te gaan maar sinds een paar dagen weer hele ...
Persoonlijk kijk ik niet meer teveel vooruit. Heb ook zo vaak gedacht: straks leer ik het aan etc.
Maar daardoor geef je dus niet wat ze op dat moment misschien gewoon nodig heeft.
Je lost 1 probleem tegelijk op. Dus voor nu ga je het slaap probleem tackelen.
Het eventueel aanleren van een fles (en het is maar de vraag of ze dit aanleert) is dan dus een probleem voor later. Dat los je dan wel weer op. You’ll cross that bridge when you get there.