53 Reacties

één maand geleden

Reactie op bigbrobigsis

Komen night terrors al voor op deze leeftijd?
Ja meestal voor 0000 al

één maand geleden

Hier precies hetzelfde 😭 echt t enige hoe ze momenteel slaapt is bij mij... papa wil ze ook niet. Wel hebben we een vloerbed aangeschaft die we dit weekend gaan maken voor haar. Dan kan ik alsnog in haar bedje kruipen mocht dit nodig zijn... ben benieuwd hoe t dan gaat. Ik merk dat onze kleine gewoon echt extra nabijheid wil nu ze tandjes krijgt en pff soms is t echt pittig

één maand geleden

Laatste 2 nachten de adviezen rondom de night terrors opgevolgd: laten huilen en niet oppakken omdat je t anders erger maakt. En wonder boven wonder slaapt ze nu de afgelopen 2 nachten door. Wel dat ze in de vroege avond tussen 19u en 22u ineens rechtop in bed zit of staat en huilt, met open oogjes. Na slopende 10 minuten (echt heel moeilijk om er dan niet heen te gaan...) is ze zelf weer gaan liggen en verder gaan slapen tot de volgende ochtend😲 je moederhart breekt maar blijkbaar helpt het wel

één maand geleden

Hier al 3 nachten dat hij rond 23:15 begint met het alarm…. Houd dan zelf na 1 minuut op en dan na 5 a 10 minuten begint dit weer…. Herkebaar???? Geen idee wat het is

één maand geleden

Reactie op devidevries

Hier al 3 nachten dat hij rond 23:15 begint met het alarm…. Houd dan zelf n ...
Jep ik meld me ook weer na een hele poos goede nachten nu idd weer ontroostbaar regelmatig 😅

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Jep ik meld me ook weer na een hele poos goede nachten nu idd weer ontroost ...
Hier gister 1 slaapje en vanacht hele nacht niet gehoord.. wel 6:30 wakker door papa die ging werken.. maar dan durf ik 1 slaap nog niet aan.. zolang wakker tot 12… dus vandaag weer 2 proberen en als die dan weer meld vanacht weet ik dat die gewoon naar 1 slaapje moet

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Jep ik meld me ook weer na een hele poos goede nachten nu idd weer ontroost ...
En dan?

één maand geleden

Reactie op devidevries

Hier al 3 nachten dat hij rond 23:15 begint met het alarm…. Houd dan zelf n ...
Hier ook ontroostbaar 1x per nacht, dan leg ik hem even bij mij want blijft krijsen anders.. dan kan ik hem na een halfuur wakker terug in zijn bedje leggen.

één maand geleden

Reactie op kelldd

Hier ook ontroostbaar 1x per nacht, dan leg ik hem even bij mij want blijft ...
Oh awh… ja hier werkt dus alleen flesje maar bij mij leggen nog niet geprobeerd eerlijk gezegd

één maand geleden

Reactie op devidevries

Oh awh… ja hier werkt dus alleen flesje maar bij mij leggen nog niet geprob ...
Ja ik wil echt geen nieuwe gewoonte maken van een flesje😂 liever dan even knuffelen

één maand geleden

Reactie op kelldd

Ja ik wil echt geen nieuwe gewoonte maken van een flesje😂 liever dan even ...
Ja snap ik maar is hier ook maar 1 x in de zoveel tijd .. vd week 3 nachten huilen en 1 x ervan maar flesje andere dagen niet nodig. Nee ga er zeker geen gewoonte van maken

één maand geleden

Reactie op devidevries

En dan?
Knuffelen en weer terug proberen te leggen en hopen dat ze gaat slapen 🙈