11 Reacties

4 maanden geleden

Poeh wel wat herkenbaar. Onze zoon sliep al een tijdje lekker door en nu opeens weer 5x (van de 7e)deze week een fles in de nacht.. in de meeste gevallen slaapt hij wel gewoon door daarna (als we bij hem blijven zitten tot hij slaapt), maar op een andere manier krijgen we hem niet meer aan het slapen. Wat is dat toch…

4 maanden geleden

Is het niet gewoon de 14 maanden slaapregressie/ sprongetje...?

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. Wij zitten hier momenteel ook middenin met onze dreumes van 13,5 maanden. Ik vind het op dit moment echt heel zwaar. Sommige nachten wordt hij bijna iedere 2 uur huilend wakker en is hij heel moeilijk te troosten. Bij ons in bed gaat hij dan zitten spelen, maar andere keren huilt hij wel een uur. Andere keren is hij de hele avond aan het spoken waardoor onze eigen rust momenten erg schaars zijn geworden. Ik vind dit misschien wel de heftigste periode tot nu toe….

4 maanden geleden

Hier rond de 13 maanden ook ineens van doorslapen naar 2-3x per nacht wakker voor een fles. Na 2 weken zijn we maar overgegaan op slaaptrainen en nu sinds 3 nachten weer doorslapen, sporadisch nog even troosten snachts, gelukkig 😊 meteen gestopt met alle flessen ook 😋

4 maanden geleden

Reactie op Niamh26

Hier rond de 13 maanden ook ineens van doorslapen naar 2-3x per nacht wakke ...
Hoe hebben jullie het slaaptrainen aangepakt als ik vragen mag?

4 maanden geleden

Reactie op BabyJuli2023😍

Poeh wel wat herkenbaar. Onze zoon sliep al een tijdje lekker door en nu op ...
Klinkt als slaap regressie, zou het even een maandje aankijken en anders met iemand over hebben 😊

4 maanden geleden

Reactie op BabyJuli2023😍

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

4 maanden geleden

Reactie op BabyJuli2023😍

Dit zou ik ook wel graag willen weten. Zitten hier nu ook middenin! Vragen ons af als we er wel goed aan doen om steeds bij hem te blijven tot dat hij slaapt maar hij krijst echt alles bij elkaar als we weglopen..

4 maanden geleden

Reactie op celineeeee12345

Dit zou ik ook wel graag willen weten. Zitten hier nu ook middenin! Vragen ...
Wij hebben dit bij de eerdere slaapregressie ook meegemaakt, op een gegeven moment werd het voor haar toch een gewoonte en was ze er aan gewend dat ze bij ons in bed mocht slapen dus toen ook gaan slaap trainen en soms pas ik het nog steeds toe zoals afgelopen week ook een keer. Wat wij doen is timen, na 3 of 5 minuten terug gaan aai over haar bol geven en zeggen “ga maar lekker slapen” en dan direct de kamer verlaten. Als ze dan weer ging huilen direct timen en zo ga je door totdat ze dan terug slapen. Vergt veel want heb zelf ook een aantal keer mee zitten huilen omdat ik het zo zielig vond maar hebben er echt profijt van gehad het was na 2 avonden over!

4 maanden geleden

Reactie op celineeeee12345

Dit zou ik ook wel graag willen weten. Zitten hier nu ook middenin! Vragen ...
Heb je ook even een vriendschapsverzoek gestuurd. 🙏🏻