9 Reacties
19 dagen geleden
Mijn zoontje van 16maanden doet dit ook. Ook tijdens het slapen etc, heb cb gevraagd, hij heeft het ter plekke gecontroleerd en blijkbaar heeft die wat viezigheid erin zitten. Dit is gewoon lastig om eruit te krijgen, moest naar de apotheek toe voor een oorspray. Hierdoor zou het viezigheid er vanzelf uitkomen.. maar heb het nog niet gebruikt. Ben er bang voor geen idee waarom eigenlijk. Ik heb zelf sinds kleins af aan oorontsteking en wil dat voorkomen..
19 dagen geleden
Hai hier een jongen van 16 maanden en doet het ook. Hij is hier bezig met zijn hoektanden en kiezen. Oftewel alles tegelijk. Lijkt er geen pijn aan te hebben.
19 dagen geleden
Reactie op 1995_
Mijn zoontje van 16maanden doet dit ook. Ook tijdens het slapen etc, heb cb ...
Hi ja ik snap wel dat je daar een beetje bang voor bent maar als er geen ontsteking zit en dus was ook geen scheurtje in zijn trommelvlies kan het veilig hoor.. Maar is natuurlijk geen garantie dat het daarmee weg is.. Ja zou kunnen dat mijn mannetje daar ook last van heeft..
19 dagen geleden
Reactie op Tammie1303
Hai hier een jongen van 16 maanden en doet het ook. Hij is hier bezig met z ...
Ja mijn zoontje is indd ook met zijn kiesjes bezig, daar kunnen ze behoorlijk last van hebben. Hij weigert ook eten wat hij normaal heerlijk vindt 😅 en dan loopt er ook geloof ik weer sprong 10 erdoorheen.. wat is wat he dan! Maar zou goed kunnen dat het de kiesjes dan zijn.Je wil natuurlijk niet iets over het hoofd zien.
19 dagen geleden
Reactie op Jackie17
Bij het doorkomen van tandjes kan er een bepaalde zenuw een beetje getrigge ...
Ja zou het indd ook kunnen zijn.. Maar kan het doorkomen/krijgen van kiesjes weken duren dan?
19 dagen geleden
Reactie op VeelzijdigeZandkorrel123340
Ja zou het indd ook kunnen zijn.. Maar kan het doorkomen/krijgen van kiesje ...
Ik zie wel bij mijn eigen zoontje waar de kiezen voor het eerst 2/3 maanden geleden zichtbaar waren dat ze nu echt helemaal volledig door zijn, dat ik ze laatst zag en dacht jeetje die dingen worden wel groot haha. Maar durf dan niet te zeggen of ze al die tijd er last van hebben? Lijkt me dat de meeste last is als ze door het tandvlees heen moeten komen en de rest wat uitgroeit zou ik dan idd niet verwachten dat dat pijnlijk zou zijn.
Sommige kindjes trekken soms ook aan hun oren als ze moe zijn, maar als ik het zo bij jou lees is het ook op andere momenten he.
19 dagen geleden
Reactie op Jackie17
Ik zie wel bij mijn eigen zoontje waar de kiezen voor het eerst 2/3 maanden ...
Jaa precies duurt hier ook lang indd een kiesje zie ik nu indd ook goed zitten en dacht hetzelfde als jij wat een grote dingen. 😅 Denk dat het miss ook verschilt per kindje? Bij mijn zoontje is er sowieso nu 1 die begint door te komen en dat duurt echt al zeker 2 weken! Dus wie weet komt het gewoon daardoor.