8 Reacties

3 jaar geleden

Ja heb ik soms ook inderdaad. Dan ligt ze ineens heel hoog. Voelt heel naar

3 jaar geleden

Ik herken het wel. Ik heb dit gisteren bij mijn verloskundige gevraagd. Ze gaf aan dat door het indalen van de baby de longen af en aan wat meer ruimte krijgen en dus ook een nieuw plekje zoeken. Ik werd hier ook echt benauwd van. Maar goed, ik weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is als bij jou. Bij twijfel altijd even bellen met de verloskundige.

3 jaar geleden

Reactie op Rolini

Ik herken het wel. Ik heb dit gisteren bij mijn verloskundige gevraagd. Ze ...
Ah ja dat zou het dan wellicht kunnen zijn.. ik mag morgenochtend weer op controle dus dan ga ik er gelijk naar vragen🤞🏼

3 jaar geleden

Ik had/heb dit soms ook, kan ook door maagzuur komen blijkbaar. Had nog nooit last gehad van maagzuur dus had geen idee. Rennies hielpen, uiteindelijk bleek dit het dus te zijn

3 jaar geleden

Mocht je het gevoel hebben dat je een band om je bovenbuik hebt dan even overleggen met de verloskundige. Dan is het verstandig om je bloeddruk even op te meten.

3 jaar geleden

Reactie op Roosframboos

Mocht je het gevoel hebben dat je een band om je bovenbuik hebt dan even ov ...
Net inderdaad mijn bloeddruk gemeten, was voor mijn doen aan de iets lagere kant.. maar nog niet zorgwekkend. Mocht ik meer last krijgen dan doet ze hem extra in de gaten houden 🙏🏼

3 jaar geleden

Ik heb dit ook vaak, heel vervelend en erg oncomfortabel! Vooral als je niet in de gelegenheid bent om te gaan liggen. Bloeddruk is overigens altijd goed….

3 jaar geleden

Ja dit heb ik ook! Mijn baby ligt helemaal met z’n voetjes tegen m’n middenrif en krijg het er ook benauwd van. 🥵