16 Reacties

2 jaar geleden
Het kan ook gewoon je baarmoeder zijn die groeit. Bandenpijn is echt stekende pijn. Zoiets als kramp maar dan in je buik. Of het zijn gewoon soort van harde buiken. Heb je teveel gedaan?

2 jaar geleden
Toevallig is net de verloskundige hiervoor bij mij geweest. Ik heb continue dat drukkende gevoel sinds vanmorgen en had ook een klein beetje bloedverlies.
Hartje klonk goed en de baby was druk bezig. Waarschijnlijk een bloedvaatje die geknapt was en een gespannen baarmoeder door de groei. Ik ben 17+3.
Vk zei ook dat je altijd mag bellen bij een niet pluis gevoel, dus als je dat ervaart kan je altijd even met ze sparren 😉

2 jaar geleden
Ja ik heb dit ook hoor hahaa. Deze zwangerschap voel ik t enorm of ik heb er nooit bij stil gestaan 🤔😅

2 jaar geleden
Reactie op xnhdvh
Ik heb eigenlijk een mega rustige dag gehad vandaag haha, weet niet of het ...
Bij harde buiken voel je echt dat je baarmoeder hard en gespannen is.
Ik heb vandaag echt de hele dag al een zeurende pijn in m’n onderbuik, anderzijds ook een kindje wat al de hele dag salto’s aan t maken is want ik voel me een partij drukte daar binnenin 😂 Dus ik denk dat hij/zij een groeispurt aan het maken is ofzo. Moet wel zeggen dat ik nu (2e) meer last van groeipijn heb dan ik me kan herinneren van de 1ste

2 jaar geleden
Ik heb trouwens nav advies van de vk mijn urine op kweek laten zetten en daar kwam een blaasontsteking uit. Dus je kan dat ook nog doen, mocht je twijfelen

2 jaar geleden
Ja ik herken dit. Als je gaat zitten of staan vooral. Het is net een bal ver onder in je buik die ineens voelbaar is. Doet geen zeer, maar drukt.

2 jaar geleden
Reactie op ChristinaLCM
Ja ik herken dit. Als je gaat zitten of staan vooral. Het is net een bal ve ...
Vervelend…ik heb precies hetzelfde…
Vandaag zelf zo erg na het fietsen dat ik 4 uur lang op werk nog steeds last heb gehad en toen toch de VK gebeld. Verplicht rust genomen op bed omdat ze denk dat ik harde buik heb / moet ontspannend. Voor de zekerheid morgen urine afgeven voor blaas instemming (heb namelijk onder buik pijn en lage rugpijn)…