12 Reacties

vorig jaar
Hoihoi, ik ben in Dubai geboren en heb mijn tot mijn 14e daar gewoond. Dubai is vooral allemaal binnen activiteiten, buiten doe je niet veel gezien het warm is. Je hebt binnen genoeg malls, restaurants, cafés en mooie dingen om te zien... en vooral shoppen haha !
Verder kan je lekker naar het strand, om naar een zwembad, weet niet welke maand je gaat? Maar kijk uit want het kan zeker te warm zijn in de zomer en is eigenlijk niet meer fijn

vorig jaar
Reactie op sevgi58
Dankjewell
Jaa wij willen rond maart of april gaan. Dan valt de hitte nog m ...
Wij zijn in 2019 in april geweest en toen was het 46 graden 🫠 Maar zoals al gezegd is er binnen genoeg te doen en te zien

vorig jaar
Wij zijn 2 maanden geleden geweest met ons zoontje. Hij was toen 4 maanden. We vlogen met Emirates en hebben toen een baby bassinet aangevraagd. Hij heeft toen de hele vlucht geslapen en zo heb je lekker je handen vrij. Reserveer wel van te voren de stoelen waarbij dit mogelijk is. Vaak zitten deze helemaal voorin. In Dubai hebben we voornamelijk gewandeld door de mall, zwemmen bij een beachclub, strand, Global Village… Eigenlijk van alles wel haha. Maar we zorgden er wel voor dat ons zoontje altijd in de schaduw zat en niet regelrecht onder een airco. Dubai is super babyvriendelijk, we vonden het heerlijk.
Zorg voor voldoende zonnebrandcreme en een hoedje! Veel plezier 🤩

vorig jaar
Leuk! Wij zijn er al vaak geweest en vinden het heel fijn ook met Kids. Alles is heel schoon en ook ingericht op kinderen
- op het strand bijv ook fijne plek waar ik borstvoeding kon geven en verschonen
- wij vinden qua locatie the walk echt fijn (jumeirah beach). We hebben daar ook ons hotel op uitgezocht. Daar heb je dan op loopafstand zoveel leuke restaurantjes en plekjes om koffie te doen etc.
- ook zit je aan het strand en er is dus een zwembad bij en dan kan je makkelijk heen en weer met je kleintje als het nodig is.
- hotel heb ik uitgekozen op fijn zwembad met een laag pierenbadje en een soort doeken eroverheen als schaduw.
- babyvoeding en hapjes zijn daar makkelijk te verkrijgen
- in the malls kan het wel stuk kouder zijn door de airco, dus zou wel altijd grote hydrofiel bij je hebben om je kindje even in te stoppen als je van de hitte buiten naar de koude airco binnen gaat.
- emirates vind ik de fijnste maatschappij. Superlief personeel altijd, ook naar de kinderen. En we hebben een rij met wiegje gereserveerd.
- op dubai airport heb je vaak buggy beschikbaar om te lenen en alleen daar te gebruiken. Maar kan fijn zijn voor het stuk van de gate naar de bagage