48 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring mee, weet alleen dat er laatst een topic over was ivm leveringsproblemen: https://community.24baby.nl/forum/zwanger/waarschuwing-dubatti-levertijden-6LazkX?utm_source=24Baby&utm_medium=app

3 jaar geleden

Mijn zus heeft deze ook gehad en was er heel tevreden over! Ik ga hem ook van haar overnemen.

3 jaar geleden

Het is het eigen merk van babypark

3 jaar geleden

Reactie op _claudia

Het is het eigen merk van babypark
Huh dit hoor ik voor het eerst. Dubatti wordt volgens mij als enige door babypark verkocht.

3 jaar geleden

Heel tevreden over! Enige is dat we nu 2e kindje krijgen en je kunt hem niet uitbouwen naar duo wagen. Niet van te voren over nagedacht. Verder een vrij robuuste wel, maar heel veel plezier van gehad.

3 jaar geleden

Omdat het dus een eigenmerk van Babypark is weet ik dus niet of je ‘huismerk’ kwaliteit mag verwachten.. de prijs is er niet naar namelijk. 🫣 En het lijkt wel of ze gewoon goed luisteren naar de klant, veel pluspunten van een bugaboo / joolz / easywalker etc. komen wel samen

3 jaar geleden

Wij hebben deze besteld :) mooie wagen en liep erg fijn. Verder nog geen ervaring mee natuurlijk.

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook besteld. Liep erg fijn en makkelijk te bedienen. Een vriendin heeft de one gehad en was daar erg over te spreken. Een collega heeft de two en is er ook erg blij mee, alleen inderdaad ingeklapt relatief zwaar, maar dat zorgt denk ik ook juist voor het rijcomfort.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Dubatti Two besteld! Prachtige wagen en loopt zo lekker. Mijn schoonzus heeft de one, ook goede ervaringen mee.

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de dubatti 1 deze vonden wij wat lichter en makkelijker hanteerbaar. Heel blij mee .

3 jaar geleden

Mocht die ergens in de aanbieding komen, hoor ik het graag :) wij hebben tot half mei de laagste prijsgarantie.

3 jaar geleden

Wij hebben hier ook voor gekeken, vond hem ook erg mooi en fijn! Alleen las ik meerdere topics over de leverproblemen, dat dit echt heel erg lang duurt of dat ooit 1 onderdeel pas maanden later komt.. Hierdoor toch voor een joolz gegaan.

3 jaar geleden

Ik denk dat wij er ook uit zijn. Heb nog even doorgezocht bij de KVK. Het is dus een merk wat exclusief door Babypark & Babydump verkocht wordt, Babypark is geen (volledige) eigenaar van het merk. Voelt op de een of andere manier toch fijner. Kidsmill valt onder dezelfde paraplu trouwens en daar zijn we ook heel blij mee.

3 jaar geleden

Reactie op Steffie_🍀

Ik denk dat wij er ook uit zijn. Heb nog even doorgezocht bij de KVK. Het i ...
Ik heb het hier net op de beurs gevraagd en het is een samenwerkingen tussen Babypark en Italie! We hebben hem hier nu ‘besteld’. Met gratis voetenzak en cadeaubon van 50 euro

3 jaar geleden

Wij hebben een Dubatti en ik ben er na 1,5 jaar nog steeds super blij mee. Hij is heel stevig (niet zo wiebelig als sommige wagens). En makkelijk in gebruik. Ik zou deze wagen zeker adviseren.

3 jaar geleden

Ik heb 3 jaar geleden voor mijn eerste een Dubatti gekocht en heel tevreden over. Wilde dat ie soepel liep & draaide (woonde middenin de stad) en vooral gemakkelijk in te klappen was (ben niet heel praktisch 😅). Heel erg blij mee, voor onze tweede straks kunnen we deze ook gewoon weer gebruiken ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Babytwee23

Wij hebben een Dubatti en ik ben er na 1,5 jaar nog steeds super blij mee. ...
Wij ook em heel tevreden!!

3 jaar geleden

Wij vandaag ook de Dubatti Two besteld 😃 Weet er misschien iemand of de Joie autostoelen erop passen?

3 jaar geleden

Wij hebben de dubatti 1. Erg fijne kinderwagen

3 jaar geleden

Wij hebben de one en nooit problemen ervaren we lopen er veel mee ivm 🐶 dus voor ons een perfecte wagen. Enige wat we evt anders zouden doen is banden op lucht ipv die we nu hebben.