48 Reacties
3 jaar geleden
Geen ervaring mee, weet alleen dat er laatst een topic over was ivm leveringsproblemen: https://community.24baby.nl/forum/zwanger/waarschuwing-dubatti-levertijden-6LazkX?utm_source=24Baby&utm_medium=app
3 jaar geleden
Reactie op _claudia
Het is het eigen merk van babypark
Huh dit hoor ik voor het eerst. Dubatti wordt volgens mij als enige door babypark verkocht.
3 jaar geleden
Heel tevreden over! Enige is dat we nu 2e kindje krijgen en je kunt hem niet uitbouwen naar duo wagen. Niet van te voren over nagedacht. Verder een vrij robuuste wel, maar heel veel plezier van gehad.
3 jaar geleden
Wij hebben deze ook besteld. Liep erg fijn en makkelijk te bedienen. Een vriendin heeft de one gehad en was daar erg over te spreken. Een collega heeft de two en is er ook erg blij mee, alleen inderdaad ingeklapt relatief zwaar, maar dat zorgt denk ik ook juist voor het rijcomfort.
3 jaar geleden
Ik denk dat wij er ook uit zijn. Heb nog even doorgezocht bij de KVK. Het is dus een merk wat exclusief door Babypark & Babydump verkocht wordt, Babypark is geen (volledige) eigenaar van het merk. Voelt op de een of andere manier toch fijner. Kidsmill valt onder dezelfde paraplu trouwens en daar zijn we ook heel blij mee.
3 jaar geleden
Reactie op Steffie_🍀
Ik denk dat wij er ook uit zijn. Heb nog even doorgezocht bij de KVK. Het i ...
Ik heb het hier net op de beurs gevraagd en het is een samenwerkingen tussen Babypark en Italie! We hebben hem hier nu ‘besteld’. Met gratis voetenzak en cadeaubon van 50 euro
3 jaar geleden
Wij hebben een Dubatti en ik ben er na 1,5 jaar nog steeds super blij mee. Hij is heel stevig (niet zo wiebelig als sommige wagens). En makkelijk in gebruik. Ik zou deze wagen zeker adviseren.
3 jaar geleden
Ik heb 3 jaar geleden voor mijn eerste een Dubatti gekocht en heel tevreden over. Wilde dat ie soepel liep & draaide (woonde middenin de stad) en vooral gemakkelijk in te klappen was (ben niet heel praktisch 😅).
Heel erg blij mee, voor onze tweede straks kunnen we deze ook gewoon weer gebruiken ☺️