16 Reacties
6 maanden geleden
Duowagen 100%! Mocht je meer willen weten stuur me gerust een berichtje. Wij zijn net uit de duowagen en over op een duobuggy.
6 maanden geleden
Gefeliciteerd! Hier hetzelfde! Ook in maart uitgerekend als het allemaal goed gaat. Ik kreeg een beetje dubbele tips. Een vriendin van mij heeft een duo wagen (wel stuk korter leeftijdsverschil) en is er mega blij mee. Andere vriendin had een duo wagen aangeschaft en vond dat uiteindelijk zonde van haar geld omdat ze de baby veel in de draagzak droeg. En haar kindje nu (wagen 5 maanden oud) eigenlijk alles zelf wilt lopen en ze dus alsnog een meerijdplankje aangeschaft.
6 maanden geleden
Mijn eerste was 1 jaar en 7 maanden toen de tweede kwam. Ik heb geen nieuwe wagen gekocht maar de baby altijd in de draagzak gedaan. Nu is de oudste inmiddels 2.5 en wil zelf lopen, dus zit mn baby (bijna 1) in de wandelwagen. Ik overweeg nog wel een meerijplankje voor lange wandelingen. Maar voor naar het dorp etc hebben we het goed al bijna een jaar zonder duowaten gered!
6 maanden geleden
Reactie op Cmgraz
Wanneer ga je over van duowagen naar duobuggy?
Wij zijn met ongeveer 10 maanden overgegaan voornamelijk omdat dat makkelijker werd met de auto om mee te nemen!
6 maanden geleden
Reactie op MarjoleinVr
Mijn eerste was 1 jaar en 7 maanden toen de tweede kwam. Ik heb geen nieuwe ...
Precies dat zei een vriendin van mij ook! Maar hoe deed jij het in de zomer? Of ben jij net na de zomer bevallen? Als ik maart de babykomt en er is zomer is een draagzak voor de baby ook niet het lekkerste. (Als er een zomer komt en je maakt natuurlijk ook geen lange wandelingen dan)
6 maanden geleden
Reactie op Tessaxx98
Precies dat zei een vriendin van mij ook! Maar hoe deed jij het in de zomer ...
Ah ja ik ben in augustus vorig jaar bevallen. Mn man had ook lang verlof (3 maanden) dus in het begin konden we wel met twee wandelwagens lopen (baby in de wandelwagen en peuter in de simpele buggy). En vanaf half november deed ik het dus zelf met draagzak en buggy.
5 maanden geleden
Ik zou even afwachten en kijken hoe ver je oudste tegen die tijd is.
Wij hebben een duowagen bij 16 maanden verschil, en ben er heel blij mee. Maar tegelijk is jullie verschil straks 5 maanden meer, en we gebruiken hem echt nog weinig in duo.
Al voor tweede verjaardag gebruikten we vaker en vaker het meerijdplankje.
Ik verwacht dat je tzt echt goed uitkomt met een draagzak voor de baby en je oudste in de wagen, en al vrij snel baby in de wagen en oudste op plankje.
Nog een optie: duobuggy met babynest. Hebben bekenden van ons en bevalt hun heel goed
5 maanden geleden
Reactie op M123456789
https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html
Past deze ook op de Bugaboo toevallig?
5 maanden geleden
Reactie op Rojeba2022
Past deze ook op de Bugaboo toevallig?
Misschien afhankelijk welke bugaboo.
Vraag het ook bij justsit zelf, zijn heel toegankelijk!
5 maanden geleden
Onze dochter zal 17 maanden zijn als de baby er is. Wij kiezen wel voor een duowagen
Je zou de oude evt kunnen verkopen of naar kringloop kunnen doen? Hoeft natuurlijk niet direct naar de stort ;)
Onze oude hebben we voor 40€ tweedehands en die is nu aan zijn einde. Dus wegdoen is hier gelukkig geen probleem.
De duowagen hebben we ook tweedehands voor 40€. Ben heel benieuwd hoe lang die het vol houdt!
5 maanden geleden
Onze zoon is 17 maanden als ons 2 kindje komt. Wij hebben bewust al voor een kinderwagen gekozen met de 1e die als duo wagen gebruikt kan worden. Wij hebben de joolz geo 3, heb nu alleen de uitbreidingsset hoeven te kopen. Bij joolz kan je ook een staan plankje erbij kopen. Ons zoontje kan nu al goed lopen (net een jaar) mogelijk is dit ook een goede oplossing.