12 Reacties
2 jaar geleden
Iedereen maakt zo wel eens iets mee 🩵 Ik liet afgelopen week onze zoon bijna vallen, schrok me rot. Heb al eens per ongeluk druppel vitamine D in z'n oog laten vallen en m'n vriend heeft al es per ongeluk z'n hoofdje gestoten tegen de deurpost. Allemaal niks super erg maar je schrikt er wel super hard van op moment dat het gebeurd.
Nu als jij zegt dat ze er nu terug gelukkig uitziet zal er volgens mij niks ergs zijn. Maar als je ook zegt dat je een 'plopje' hebt gehoord zou ik misschien voor de zekerheid toch even de huisarts bellen voor advies...
2 jaar geleden
Hier had mijn kleine de handdoek vast na het badderen... Ik zag het niet en trok aan de handdoek, zijn arm lag toen ook dubbel echt in enge positie. Hij schreeuwde zelf maar 20 seconde ofso maar ik heb er een half uur om gejankt ..... Kinderen kunnen echt wat hebben zijn mega flexibel, hij had daarna ook nergens last van ❤️❤️❤️niet te streng zijn voor jezelf dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, jij doet je best
2 jaar geleden
Reactie op Leuntjee
Hier had mijn kleine de handdoek vast na het badderen... Ik zag het niet en ...
Oh dit klinkt idd echt heel vergelijkbaar! Kon echt even niet relativeren. Ze zat zelf alweer heel rustig om haar heen te kijken terwijl ik nog hysterisch was. Ga wel even voor de zekerheid contact opnemen met de huisarts en het in de gaten houden. Hoop dat het kutgevoel snel verdwijnt.
Bedankt voor jullie opbeurende reacties 😊
2 jaar geleden
Ik heb een keer in het velletje van mijn dochter haar duim geknipt toen ik haar nageltjes wilde knippen, gigaaantisch hard huilen en het bloedde zo erg dat ik ook in totale paniek was! Toen ook mijn vader gebeld omdat mijn vriend er niet was 🥹 dit soort dingen gebeuren nou eenmaal lieve mama!
2 jaar geleden
Mijn vriend heeft eens zijn telefoon op het hoofdje van onze dochter laten vallen. Hij wilde met een lampje kijken of ze sliep. Vervolgens belde hij mij ook in totale paniek op. Ze leek er geen last van te hebben, behalve een blauwe plek.
Ongeluk zit in een klein hoekje en neem het jezelf niet te kwalijk!
2 jaar geleden
Ik tilde laatst mn kleine op (schuin plafond) en bamm! Zo met de bovenkant van het hoofdje tegen het plafond aan.. dat was ook schreeuwen en was de hele dag bang voor een hersenschudding🙈
2 jaar geleden
Ah zo zielig hè! Het moeilijkste is dan nog om zelf niet in paniek te raken. Dat krijgt de kleine dan ook mee. Maar dat is super lastig.
Ongelukjes ga je altijd houden. Ik tilde vandaag nog mijn meisje uit haar wiegje en stootte per ongeluk haar hoofd tegen de spijltjes. Huilen natuurlijk. Maar die dingen gebeuren.
Als je twijfelt zou ik zeker de huisarts bellen. Daar zijn ze voor :)
2 jaar geleden
Reactie op meikenicolien
Ah zo zielig hè! Het moeilijkste is dan nog om zelf niet in paniek te raken ...
Jaa dat lukte me ook echt even niet, vandaar mijn moeder maar even laten komen😅 Moest vanacht toen ik het mijn vriend vertelde spontaan weer huilen, maar ben ondertussen gelukkig weer gerustgesteld! Bedankt voor de lieve reacties en herkenning 🤗
2 jaar geleden
Och wat voel je je dan schuldig hè! Hier vandaag in het duimpje van mijn zoontje geknipt tijdens het nagel knippen. Was maar een heel klein sneetje, met een mini druppeltje bloed. Hij schrok er wel echt van en moest 2 tellen even hard huilen, daarna was het wel weer oké, maar ik voelde me echt rot 😭