10 Reacties

3 dagen geleden

Ik volg even😬👍

3 dagen geleden

Voor overdag plakken we de duim af met sporttape van de action (alleen als hij duimt, als hij niet met zijn duim bezig is laten we hem ongetaped). Maar voor snachts zoek ik ook nog een oplossing.

3 dagen geleden

Nog ter aanvulling: onze zoon zit altijd met een hand zijn haren te friemelen. Dus wij hebben hem nu gevraagd om tenminste over dag te proberen om het alleen daarbij te houden in situaties waar hij normaliter ook de duim zou pakken. Hij snapt dat al goed, maar ben benieuwd of het ook werkt (met veel vriendelijk erop wijzen 🤪)

3 dagen geleden

Ik volg ook. Hier op twee vingers zuigen

3 dagen geleden

Wij hebben een aantal maanden geleden voor 10 dagen de duimen afgeplakt met goed resultaat.

2 dagen geleden

Reactie op Doppiej

Wij hebben een aantal maanden geleden voor 10 dagen de duimen afgeplakt met ...
Dank je wel. Heeft jullie kind ipv de duim een andere manier van regulatie aangeleerd? Een alternatief gevonden?

2 dagen geleden

Reactie op Doppiej

Huilde hij dan veel ‘‘s nachts in het begin?

2 dagen geleden

Reactie op Doppiej

Met wat plakte je het dan af? Normale pleister hielp hier niet. Trok ze zo er van af.

gisteren

Reactie op veraxxx

Dank je wel. Heeft jullie kind ipv de duim een andere manier van regulatie ...
Heel even leek dat nagelbijten te zijn maar ik merk nu niks anders. Wat betreft veel huilen, ja de eerste 2 dagen was dit behoorlijk lang. Daarna merkte je gauw dat het minder werd! Afplakken deden we met normale pleisters (maar toen ze er 2 op had gegeten hebben we de laatste dagen fysio tape gebruikt, dat bleef goed zitten hier)

gisteren

Reactie op Doppiej

Heel even leek dat nagelbijten te zijn maar ik merk nu niks anders. Wat be ...
Reden van stoppen was overigens dat ze de gewoonte had om tijdens het duimen haar gezicht open te krabben, we wilden niet dat ze littekens kreeg en de wondjes bleven op deze manier heel lang open