5 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook gehad! Volgens consultatiebureau was het wennen voor de darmen na ongv 1 á 1,5 week was het over😊

4 maanden geleden

Ja hier! Maar ik hoop dat het aan blijft houden, hier juist speciale voeding voor de ontlasting (ging altijd heel moeizaam met veel persen en harde ontlasting). Gaf nutrilon omneo en dan nog lange periode om de dag macrogol. En sinds we volledig over zijn op halfvolle melk gaat het zoveel beter geef al 2 weken zeker geen macrogol meer.

4 maanden geleden

Hey een vraagje! Onze man drinkt super slecht water, misschien ook een goed idee voor ons om dan bij de maaltijd halfvolle melk te geven, hoeveel geef je? En wat is de reden dan je bij de lunch melk geeft dan?🙈 Hier drinkt hij niets van water, spuwt het altijd direct terug uit.

4 maanden geleden

Reactie op kelldd

Hey een vraagje! Onze man drinkt super slecht water, misschien ook een goed ...
Ik geef ongv 150-200, de reden is omdat ze het bij de opvang doen en ook niet altijd goed brood eet en dan toch even ‘verzadigd’ is. Dus is toch een soort gewenning. We zijn nu op vakantie en dan doe ik het eigenlijk niet😅, maar hij drinkt dan heel veel water nu.

4 maanden geleden

Reactie op kelldd

Hey een vraagje! Onze man drinkt super slecht water, misschien ook een goed ...
Je kan het proberen. Hier drinkt ze melk beter dan water maar de reden is vooral dat ze adviseren 300ml zuivel per dag binnen te krijgen en dat redt ze niet. Yoghurt is ze niet weg van dus vandaar maar een beker vullen met melk🙈