4 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij staat die op 60 graden. Hoe die ingesteld staat geen idee meer.. meer water had ik ook het idee.. geef 120 flesjes en staat nu op 110 geven! En dat wordt dan 130.

2 jaar geleden

Hier staat ie op 40 graden. Als ik dan op m’n pols doe voel ik niets dus.goede temp. Hoe weet ja dat ze het te koud vindt als ik mag vragen?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op fekri

Hier staat ie op 40 graden. Als ik dan op m’n pols doe voel ik niets dus.go ...
Ze dronk meer als de fles warmer was dan met 40 graden, hij staat nu op 43 graden bij ons

2 jaar geleden

Bij mij staat hij op 45 graden, en ja liep ook tegen dat probleem aan dat die meer af.. contact gehad met het bedrijf hij geeft altijd iets meer omdat hij nooit prescies kan afwegen ofzo. Het kan niet veel kwaad en anders 10cc minder zetten als je een eigen flesjes maakt en je schud die goed komen ze eigenlijk bijna op het zelfde neer bij kleintje klaagde niet dus heb hem uit eindelijk zo laten staan. Wij hebben nutrilon en staat ook op 4,6