Sinds vorige week is onze dochter een compleet ander kind. Ik had ook al gereageerd in een ander topic over het gillen in bed maar ik weet even niet wat ik moet doen.
Normaal kan ze zich heel goed zelf vermaken maar nu is ze om alles gefrustreerd lijkt het wel. Ze gooit met speelgoed, lacht weinig en brabbelt weinig, is vooral heel vaak boos en aan het gillen/schreeuwen/huilen. Ze is dan ook echt ontroostbaar.
Dit is dus gedurende de dag, ook met verschonen of als ze moet eten, voornamelijk avond eten. Dan eet ze alleen het vlees en wil ze niks meer. Dan schreeuwt ze alles bij elkaar, standje luchtalarm.
Ook in bed ‘‘s nachts schreeuwt ze de hele boel bjj elkaar als ze wakker is en wordt ze alleen rustig met een fles (die allang afgebouwd was en sinds 6 maanden sliep ze door).
Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Ik dacht eerst dat komt door het ziek zijn (ze was ziek door de 14 maanden prik) maar ze heeft geen koorts meer en kan ook heel vrolijk zijn. Ze loopt nog niet en ik hoor wel meer dat daar ook frustratie uit voort kan komen, maar zo heftig?
Hebben jullie dit ook meegemaakt en is het al over? Ik weet het gewoon even echt niet meer. Bij onze ouders is ze altijd ontzettend lief en daar vertoont ze dit gedrag helemaal niet, ook zo gek.
Hebben jullie tips of herkenning?