13 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn gestart met groente , 3 dagen hetzelfde en dan weer een andere groente. Tot nu toe wortel, pompoen, bloemkool en broccoli !

2 jaar geleden

Ik ben gestart met courgette! Iets voor de 4 maanden. Courgette gekookt & daarna gepureerd. Ondertussen ligt heel m’n vriezer vol met ijsblokvormpjes. 😂 Na courgette wortel geprobeerd, erwtjes, (zoete) aardappel, broccoli & aubergine. Nu ook bezig met fruit! Ik vind t zo leuk om te zien hoe lekker hij het nu ook echt gaat vinden, hij trekt die lepel bijna uit m’n handen & gaat soms heel hard huilen als het op is… 🥲 Ei & pindakaas vond ik spannend, maar ook dat gaat super goed, geen reactie gehad gewoon met hele kleine beetjes begonnen en steeds iets meer. Veel plezier met geven!!

2 jaar geleden

Vandaag gestart met een hapje wortel!

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen met een ijsblokportie pompoen en wortel. Vanaf morgen krijgt ze 3 dagen pastinaak, daarna zoete aardappel. Wij volgen mama Roos Kookt. Ze vindt het heerlijk 😁

2 jaar geleden

Reactie op Nvn10

Wij zijn begonnen met een ijsblokportie pompoen en wortel. Vanaf morgen kri ...
Ik heb ook gekeken naar mama roos kookt maar vond het best prijzig. Vind je het het geld waard ?

2 jaar geleden

Hier inmiddels broccoli, wortel en courgette geprobeerd. De eerste keer was wat onwennig en leek ze niet helemaal te snappen wat ze met haar tong moest doen, maar vanaf de tweede dag gaat haar mond steeds wijd open en laat ze geen druppel over🤣

2 jaar geleden

Reactie op NJ2503

Ik heb ook gekeken naar mama roos kookt maar vond het best prijzig. Vind je ...
Ik vind het heel erg overzichtelijk en uitgewerkt. Scheelt een hoop uitzoekwerk, gemak dient de mens 😁. Nu moet ik wel zeggen dat ik het eea via via heb gekregen ipv aangeschaft

2 jaar geleden

Eerste 3 dagen gestart met wortel. Uiteindelijk 3e dag wou ze het niet meer dat was ook met andere groentes/fruit dus nu doe ik het anders eet ze 1 potje groente op dan mag ze de volgende dag fruit, laat ze de helft staan of meer van de groente dan krijg ze de volgende dag het andere helft van haar groente en zo doe ik het ook met fruit. Gaat tot nu toe goed ze eet haar groentes en ze vind het allemaal wel best. Tot nu toe heeft ze wortel gehad eerste keer vond ze het niet lekker maar nu gaat het er goed in. Doperwten vind ze heerlijk Bloemkool vind ze niet echt heel lekker Pompoen met rijst vond ze ook niet echt heel lekker. Ik wil broccoli nog proberen en zoete aardappel maar iedere keer zijn de potjes op in de winkels. Van fruit heeft ze Appel op Peer Perzik, appel, banaan Banaan,coconut Perzik. Nog een aantal smaken te gaan Ella’s kitchen heeft vele verschillende knijp fruit smaken meeste verkopen ze bij de plus en Albert heijn.

2 jaar geleden

Reactie op Nvn10

Ik vind het heel erg overzichtelijk en uitgewerkt. Scheelt een hoop uitzoek ...
Ik heb je even een vriendschap verzoek gestuurd, wilde je een privé berichtje doen maar dat kan blijkbaar alleen als je vrienden bent... 😅

2 jaar geleden

Zijn de groenten warm of helemaal afgekoeld als jullie die geven?

2 jaar geleden

Reactie op Dana1989

Zijn de groenten warm of helemaal afgekoeld als jullie die geven?
Opgewarmd in flessenwarmer, maar tegen het lauwe aan (koelt namelijk snel af)

2 jaar geleden

Wortel, 2 schepjes elke dag. En toen elke week schepje meer. Kind vond het direct heerlijk, mond ging vanzelf los 🥕 gewoon aftasten 👍🏼

2 jaar geleden

Wat is het precies van mama Roos?