26 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan vliegen als onze zoon 3 maand is, wieg gaat dan normaal ook mee. Maar ik was niet van plan een transport tas te kopen. Normaal kan je de kinderwagen gewoon afgeven voor je instapt en steken ze die in het ruim.

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Wij gaan vliegen als onze zoon 3 maand is, wieg gaat dan normaal ook mee. M ...
Een buggy wel indd, wij vliegen met Transavia dan moet je de kinderwagen, zoals ik lees, afgeven bij check in

2 jaar geleden

Reactie op lisanne1997

Een buggy wel indd, wij vliegen met Transavia dan moet je de kinderwagen, z ...
Huh, er wordt een onderscheid gemaakt tussen buggy en kinderwagen?

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Huh, er wordt een onderscheid gemaakt tussen buggy en kinderwagen?
Ja, buggy mag wel mee tot het vliegtuig en kinderwagen moet afgegeven worden bij inchecken

2 jaar geleden

Reactie op billy123

Ja, buggy mag wel mee tot het vliegtuig en kinderwagen moet afgegeven worde ...
Ow dat wist ik niet. En je kinderwagen moet je dan ergens in kunnen steken ofzo? Gelukkig dat ik dit topic dan zie :')

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Ow dat wist ik niet. En je kinderwagen moet je dan ergens in kunnen steken ...
Klopt inderdaad buggy mag wel kinderwagen moet ingecheckt worden. Even checken bij je maatschappij of er wel of geen tas omheen moet is geloof ik niet altijd verplicht

2 jaar geleden

Ik zou er wel een tas omheen doen. Mocht je kinderwagen beschadigen dan keert de verzekering meestal niks uit als je de kinderwagen niet in een beschermtas had

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Klopt, maar dat is vaak met een buggy niet met een wieg erop.. vandaar mijn vraag

2 jaar geleden

Ik heb dezelfde kinderwagen en heb bij Babypark om advies gevraagd. Zij adviseerde de Stokke PramPack, omdat die om de meeste kinderwagens past. Ik vind het vrij prijzig dus ben zelf nog op zoek naar een goedkoper alternatief. Op Amazon vond ik een paar opties maar ben er zelf ook nog niet helemaal uit.

2 jaar geleden

Reactie op liyah19

Ik heb dezelfde kinderwagen en heb bij Babypark om advies gevraagd. Zij adv ...
Aah! Dan weet ik iig dat die past. Wij vliegen redelijk veel, maar twijfel of goedkopere opties wel stevig en goed zijn. Niet dat ze maar 2a3 x mee gaan..

2 jaar geleden

Wij gebruiken al jaren de prampack en nu ook weer mee. We hebben de kinderwagen met ligbak mee en ook de maxicosi. Gaat prima! We hebben een grote wagen van Stokke en dat gaat perfec

2 jaar geleden

Reactie op lisanne1997

Aah! Dan weet ik iig dat die past. Wij vliegen redelijk veel, maar twijfel ...
Ja ik heb hetzelfde. Ik vlieg ook redelijk vaak maar vroeg me af of het de moeite waard is om in te investeren. Binnenkort maar eens bekijken in de winkel. De kinderwagen zelf weegt nl. volgens de site iets meer dan 10kg en de PramPack zelf (volgens de site) ook nog eens bijna 4kg. Ik vraag me dan ook af of het maximumgewicht voor kinderwagens daarmee niet wordt overschreden..?

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Ik kreeg de tip om de bak en onderstel aan elkaar vast te maken. Dus ben van plan en een rol vershoudfolie er om heen te doen

2 jaar geleden

Die prampack is idd duur. Zou ook wel willen weten of die goedkopere alternatieven iets waard zijn dan.

2 jaar geleden

Reactie op Sa--696

Wij gebruiken al jaren de prampack en nu ook weer mee. We hebben de kinder ...
Dus kinderwagen, wieg en Maxi-Cosi passen allemaal in die prampack?

2 jaar geleden

Reactie op billy123

Ja, buggy mag wel mee tot het vliegtuig en kinderwagen moet afgegeven worde ...
Niet bij elke maatschappij. Wij mochten kinderwagen + Stokke prampack meenemen tot aan de gate (vlogen met klm). Bij de gate hebben we 'm inpakt in de prampack.

2 jaar geleden

Is het misschien een idee om de Stokke Prampack te huren? Zie op marktplaats dat dat heel veel wordt aangeboden voor bijvoorbeeld €2,- per dag.

2 jaar geleden

Wij gaan over 3 weken op vakantie met onze zoontjes en nemen ook de kinderwagen + wagenbak mee. Ik zelf heb iemand gevonden via marktplaats waar ik de stokke prampack van huur. Ben dan zo 20 euro kwijt!

2 jaar geleden

Marktplaats is vnl Nederland toch? Iemand die weet of je dat in België ook te huur kan vinden?

2 jaar geleden

Reactie op liyah19

Ja ik heb hetzelfde. Ik vlieg ook redelijk vaak maar vroeg me af of het de ...
Wij vliegen met Transavia, daar geven hun aan dat je het met je andere ingecheckte bagage kan compenseren. Wij komen beide nooit aan de Max kilo’s dus zien hier zelf geen probleem mee