5 Reacties

13 dagen geleden

Geen ervaring, maar donormelk overwogen?

13 dagen geleden

Volgens mij is het zelf niet te maken. Ik ben zelf ook op dus aan het overstappen naar kunstvoeding hij doet het er prima over

13 dagen geleden

Ik ben 6 weken geleden afgebouwd naar 3x bv en 2 tot 3x kv, dit gaat prima. Wel opvolgmelk gekocht

13 dagen geleden

He mama! Hoelang heb je dit gevoel al? Ik herken het nml aangezien ik ook op melk/ei/soja/kokosvrij dieet ben en het ook niet perse soepel verloopt. Bij 7 maand wou ik stoppen maar heb ik me als laatste kans een voordelige handsfree kolf gekocht. Waardoor t kolven stuk makkelijker gaat. Daarnaast gaat je kindje nu ook steeds meer eten en zou het juist nu makkelijker moeten worden. Vanaf een jaar is een alternatief veel gemakkelijker en zijn ze ook nog maar 300/350? Ml melk nodig uit m'n hoofd.

13 dagen geleden

Ik vind het een mooi idee maar zou echt niet durven om iets zelf gemaakts te geven op dede leeftijd. Immers is het nog zo belangrijk dat ze de juiste samenstellingen krijgen en kunstvoeding moet aan enorm strenge eisen voldoen om dit te waarborgen. De onderliggende vraag lijkt me belangrijk. Waarom wil je geen melk van de supermarkt geven?