8 Reacties
3 jaar geleden
Een goede vriendin gebruikt de Elvie kolf en is er echt heel blij mee. Echt de investering waard, zei ze. Voor zover je blij kunt zijn met kolven 馃
3 jaar geleden
Bespaar je het geld en schaf de Youha aan. https://www.bol.com/nl/nl/p/youha-enkele-draadloze-borstkolf-elektrische-borstkolf-240-ml-cup/9300000033208250/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099673414-9300000033208250&gclid=EAIaIQobChMIv4rGtNP0_gIVgcF3Ch1eRQbrEAQYASABEgK7i_D_BwE
Tot ruim 1 jaar mee gekolfd en helemaal niet duur.
Op Aliexpress staan ze ook en dan nog goedkoper.
3 jaar geleden
Ik vind hem ook elke investering waard! Ben zooo blij dat ik straks bij tweede kindje deze kolf kan gebruiken als ik een keer niet de borst kan geven en als verlof voorbij is. Heb ook de Medela free style flex (11 maanden gebruikt), is ook fijn, maar meer werk met schoonmaken bijv en natuurlijk niet onzichtbaar en daardoor veel minder flexibel.
3 jaar geleden
Reactie op M123456789
Bespaar je het geld en schaf de Youha aan. https://www.bol.com/nl/nl/p/youh ...
Ik heb ook de youha kolf gekocht. Je hebt daar een dubbele voor tegen de helft van de prijs van 1 elvie
Een vriendin van mij heeft 1 elvie, ze moet meestal een uur kolven voor beide borsten.
Ik heb haar een keer mijn Lansinoh dubbele Borstkolven geleend. En op 30 minuten had zij 2x zoveelste
Ik zou hem niet aanschaffen, toch zeker niet voor dat geld
VRIEND
3 jaar geleden
Ik heb de dubbele elvie en de youha bestond toen nog niet. Ik denk dat ik nu meer naar de prijs zou kijken maar met Elvie kolfde ik echt op kantoor of tijdens zoom meetings zonder dat collega鈥檚 dit door hadden. Deze vallen wel helemaal onder je shirt / in je bh
2 jaar geleden
Super handig in het begin maar sinds een maandje (na 1 maand licht gebruik) lekt mijn Elvie steeds waardoor er melk in het luchtsysteem komt. Heb al 2 keer Elvie proberen te contacteren maar nog steeds geen antwoord. Ook wel veel afwas / droog werk馃槵 als je de pomp nat in elkaar steekt lekt ie nog meer.