Hoi, ik dacht dat ik alles wel meegemaakt had met mn zoontje destijds.. maar mn dochter cre毛ert toch een enorme hoeveelheid poep 馃ゲ het is niet leuk meer. Het kost me momenteel een slaapzak, pyjama en 2 rompertjes per dag 馃ゲ.
Mevrouw eet heel goed, al helemaal met de pot mee (ze is eind juli 1 geworden) en ze eet ook goed gevarieerd. Eet met ons mee donderbruin brood (waldkorn) is gek op rijst/ pasta/ aardappelen, eet veel fruit en dadels. Genoeg vitaminen en vezels dus.
Alleen.. ze poept maar 1x per dag! En dat is 鈥榮 nachts. Op zich geen probleem natuurlijk, maar wel de hoeveelheid! Ik ga 1-2x bij dr kijken en ruiken, maar dan is er niets aan de hand. Vervolgens wordt ze rond 7uur 鈥榮 ochtends wakker en zit het tot aan dr middel. Alles zit vervolgens weer onder. Het is net alsof ze het ophoudt en 鈥榮 nachts ontspant en dan komt alles eruit. Ik heb de duurste luiers/ pampers al gehad met opvangvakje aan de achterkant maar dan komt het er gewoon uit aan de zijkanten bij de beentjes 馃ゲ
Iemand ook meegemaakt? Ik weet het, het is een fase en het gaat wel weer voorbij (.. voor ze 18 is 馃お) maar tis gewoon wel ff iets meer dan alleen pittig.
(Het zijn geen spuitluiers, daar ben ik ook mee bekend.. ik weet ook niet wat erger is haha, spuitluiers of dit)
Hey,
Ik heb geen oplossing maar herken het wel. Onze dochter doet het precies zo! Onze zoons amper problemen maar onze dochter zit dagelijks minimaal twee keer onder!
Ik heb het idee dat ze met heel veel kracht poept waardoor het die kant op spuit waar wat ruimte is....
Je hebt er weinig aan maar weet dat het je niet de enige bent!
Je kunt misschien een wasbare luier overbroekje proberen, dat houdt het wat beter tegen. Dat helpt ook goed tegen spuitluiers. Aangezien je aangeeft dat het vooral om hoeveelheid gaat is de popolini popo wrap xl misschien iets
Oh jeetje heel herkenbaar!!! Ik heb over haar normale luier een luierbroekje aan gedaan en dat helpt! Maar niet gek dat het er naast komt want ze draaien natuurlijk heel veel haha. Ik hoop dat je wat hebt aan de tips die hier gegeven worden 馃グ
Ik ben bij mijn zoontje op een gegeven moment over gegaan op luierbroekjes en dan een maat groter dat werkte toen super. Nu bij mijn dochtertje wel al over op broekjes maar nog niet perse groter maar gaat nog wel goed! Dus misschien luier broekjes eens proberen?
Je zou in de ochtend forlax junior kunnen geven. Dit zorgt voor extra water in de darmen. Misschien spoelt het dan beter door overdag al. Kan geen kwaad het wat dagen te proberen.