Hoi, ik dacht dat ik alles wel meegemaakt had met mn zoontje destijds.. maar mn dochter cre毛ert toch een enorme hoeveelheid poep 馃ゲ het is niet leuk meer. Het kost me momenteel een slaapzak, pyjama en 2 rompertjes per dag 馃ゲ.
Mevrouw eet heel goed, al helemaal met de pot mee (ze is eind juli 1 geworden) en ze eet ook goed gevarieerd. Eet met ons mee donderbruin brood (waldkorn) is gek op rijst/ pasta/ aardappelen, eet veel fruit en dadels. Genoeg vitaminen en vezels dus.
Alleen.. ze poept maar 1x per dag! En dat is 鈥榮 nachts. Op zich geen probleem natuurlijk, maar wel de hoeveelheid! Ik ga 1-2x bij dr kijken en ruiken, maar dan is er niets aan de hand. Vervolgens wordt ze rond 7uur 鈥榮 ochtends wakker en zit het tot aan dr middel. Alles zit vervolgens weer onder. Het is net alsof ze het ophoudt en 鈥榮 nachts ontspant en dan komt alles eruit. Ik heb de duurste luiers/ pampers al gehad met opvangvakje aan de achterkant maar dan komt het er gewoon uit aan de zijkanten bij de beentjes 馃ゲ
Iemand ook meegemaakt? Ik weet het, het is een fase en het gaat wel weer voorbij (.. voor ze 18 is 馃お) maar tis gewoon wel ff iets meer dan alleen pittig.
(Het zijn geen spuitluiers, daar ben ik ook mee bekend.. ik weet ook niet wat erger is haha, spuitluiers of dit)