9 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou nu lekker je dochter volgen in wat zij laat zien nodig te hebben

4 maanden geleden

Dankjewel voor je reactie!

4 maanden geleden

Snap dat dit voor jullie als erg vroeg voelt, voor kindjes is dit eigenlijk een normale tijd😅 Wij volgen wakkertijden en slaapsignalen dus geen vast schema. Wij zitten hier op ongeveer 3-3/3,5-4 . Maar aangezien jullie dochter ook ziek is zou ik lekker kijken wat ze zelf aangeeft en mocht een extra slaapje nodig zijn lekker doen!

4 maanden geleden

Onafhankelijk van hoe laat onze dochter wakker wordt gaat ze rond 9u weer naar bed. Of ze om 5.30/6u/6:30 wakker wordt maakt daarin geen verschil. Als ze ziek zou zijn zou ik wel gewoon mijn kindje volgen met waar ze behoefte aan heeft. als ze (sneller weer) moe is dan gewoon lekker laten slapen. Beterschap ❤️‍🩹

4 maanden geleden

Reactie op Purrie 1987

Snap dat dit voor jullie als erg vroeg voelt, voor kindjes is dit eigenlijk ...
Jaa, ik weet het. Wij hebben erg geluk met haar normale slaapgedrag tot tussen 7 en 8 wakker. Daarom is dit nu even zoeken naar een goed ritme haha. Maar idd, ziek zijn maakt het wel wat lastiger. Ik vind het moeilijk om 'ik zie wel hoe het loopt' te denken.. Toch probeer ik die mindset aan te houden vandaag!

4 maanden geleden

Reactie op Purrie 1987

Snap dat dit voor jullie als erg vroeg voelt, voor kindjes is dit eigenlijk ...
Maar wel bedankt voor je reactie!!

4 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Onafhankelijk van hoe laat onze dochter wakker wordt gaat ze rond 9u weer n ...
Dankjewel voor je reactie! K ga mijn best doen om te volgen vandaag, kijken wat ze nodig heeft

4 maanden geleden

Onze dochter heeft een poosje gehad dat ze ook steeds vroeg wakker werd (tussen 5:00 en 6:00) nu is het al een aantal dagen weer tussen 06:00 en 7:00 dus het kan ook gewoon een fase zijn.

4 maanden geleden

Daar heb je gelijk in. Ik zou het ook niet erg vinden als dit wel normaal wordt voor haar, maar omdat dit de eerste x is ben ik erg zoekende naar hoe de dag in te delen. Alle eerste keren vind ik erg lastig en spannend. Ik hou er niet van als ik niet weet hoe de dag gaat lopen, haha 🙈