18 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben in de ene auto de maxicosi axissfix, en in de andere auto maxi cosi pearl 360. We hebben er 2 omdat we beide auto’s veel gebruiken. Eerst de maxi cosi pearl 360 gekocht omdat we de familyfix360 al hadden. En daarna via marktplaats de axissfix aangeschaft. Beide mega fijne stoeltjes! Voordeel van de axissfix is dat het 1 geheel is en niet een isofix met stoel. Maar als je al een isofix hebt liggen is de pearl ook echt fijn.
2 jaar geleden
Wij hebben sinds deze week deze autostoel gekocht. Tot nu toe zeer tevreden. In ligstand kan ik deze ook maar net draaien, maar als ik het in zit stand zet dan draait deze soepel. Ik heb zelf een renault clio uit 2020.
https://www.mamaloes.nl/momi-tordi-grijs-isofix-360-0-36-kg-autostoel-fosa00017/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwte-vBhBFEiwAQSv_xb-ot1l68E995_WN5cPTGG84U7K-OzK0RlAlVAJFABEV4SWTs--PLBoCMBcQAvD_BwE
2 jaar geleden
Ik had hetzelfde met de Novi Baby david 2.0. Gisteren terug gebracht naar de winkel en een andere gekocht!
Deze heeft een beugel waardoor je meer speling hebt.
Autostoel Titanium Baby Stellar I-Size Black
2 jaar geleden
Nog een tip. Koop er 1 met een isofix basis met poot. Dan blijft de stoel altijd draaibaar. Zonder poot heb je een top tether en dan is de stoel niet meer draaibaar. Staat ook overal aangegeven.
2 jaar geleden
Reactie op Iloontje1696
Nog een tip. Koop er 1 met een isofix basis met poot. Dan blijft de stoel a ...
Das niet waar, wij hebben de maxi cosi axissfix en die blijft met toptether gewoon draaibaar 360 graden
2 jaar geleden
Reactie op Iloontje1696
Nog een tip. Koop er 1 met een isofix basis met poot. Dan blijft de stoel a ...
Dat klopt niet. Mijn axissfix met top tether is 360 graden draaibaar. En ik vind die top tether veel fijner want dan heb ik ruimte achter mn stoel voor spullen. Dus dat zou juist mijn aanrader zijn 🤣
2 jaar geleden
Reactie op anoniemuis
Das niet waar, wij hebben de maxi cosi axissfix en die blijft met toptether ...
Die wel omdat deze isofixbasis ook tot over de rugleuning loopt. Maar dat is eerder een uitzondering.
2 jaar geleden
Ik heb een stoel van Lionello. Waarbij de top tether vast zit aan het frame en de stoel dus altijd draaibaar is. Was even zoeken, maar heb hem gevonden! Wilde liever geen poot ivm de ruimte, en bij top tether heb je soms het probleem dat die niet meer draaibaar is op den duur. (Vooral als de positie verandert).