28 Reacties
2 jaar geleden
Ideaal apparaat. Haha eerst dacht ik neejoh...
en toen heb ik hem gekregen.. en nu kan ik niet meer zonder!
2 jaar geleden
Ik ben er zeer tevreden over, je zit niet te stoeien met de juiste temperatuur en schepjes die je erin moet doen. En dat het niet de juiste verhouding is klopt bij ons niet. Mijn dochter is 5 weken en is al 1 kg boven haar geboortegewicht gemeten. Ik gebruik Hipp, ze meldt zich ook netjes om de 3 a 4 uur en in de nacht om de 5 a 6 uur.
2 jaar geleden
Meid ik ben echt nog nooit zo blij geweest dat ik zoveel geld heb uitgegeven😂 Wij hebben hem aangeschaft omdat ik slecht in slaap val na bijv. een nachtvoeding. Hebben de babybrezza daarom naast het bed gezet zodat ik ook in het donker kon blijven. Buiten dat is het fantastisch. Ik heb geen problemen ervaren met de verhouding melk en water, ook niet aan de krampjes of de tijd tussen voedingen door. Heb wel het gewogen tussen zelf scheppen en het apparaat en daar ook geen verschil in🤗
2 jaar geleden
Hoi hoi! Ik gebruik het apparaat al 8 weken (mijn zoontje is 9 weken). Wat een fijn ding! Echt had ik dit maar ook bij mijn eerste zoontje. Ik dacht pas nog shit! Moet dat ding nog schoonmaken van binnen zal wel K”” klus zijn. Dus niet! Onderdelen hoppa in de vaatwasser, drogen en terug klikken.
Ben serieus op marktplaats aan het kijken voor een 2de voor boven haha (ja heel lui ben ik haha)
Mijn zoontje heeft geen last van krampen, merk geen verschil tussen apparaat en als ik soms zelf maak.
Zal vast wel soms een grammetje meer of minder zijn of een druppel maar goed…. Zoals mijn ma zei “kind vroeger deden we gewoon maar paar schepjes en echt niet precies afmeten het water😂”
Groetjessss
2 jaar geleden
Ik vind het een verschrikkelijk apparaat. Gewicht van de poeder wat het apparaat geeft is niet gelijk aan hoeveel gram het moet zijn met schepjes waardoor je de verkeerde verhouding krijgt. En over het schoonmaken van elk onderdeel nog niet gesproken 🙈
Voor ons is het een miskoop geweest.
2 jaar geleden
Ben er zeer tevreden mee! Echt een life saver, gezien onze knul gelijk zijn sirene aanzet..
Het is makkelijk schoon te maken. Je moet wel even het apparaat instellen adhv voeding die je gebruikt, omdat ze allemaal een ander gewicht kunnen hebben. Dus eerst een flesje van 60 zelf maken en deze wegen en dan een flesje van 60 met het apparaat maken en deze wegen. Zo kan je het verschil zien en hoe je m vervolgens moet instellen
2 jaar geleden
Wij zijn er super blij mee ! Gebruiken hem nu al gelijk vanaf de geboorte van ons dochtertje 7 weekjes geleden.
Laatst een paar daagjes in het ziekenhuis gelegen waar ik wel mijn eigen voeding wilde blijven gebruiken voor haar dus moest ik de flesjes zelf maken maar toen dacht ik wat mis ik mijn baby brezza 😆😅