28 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de easybaby milk maker. Perfect

2 jaar geleden

Reactie op Julienca

Ik heb de easybaby milk maker. Perfect
Volgens mij kan daar geen pepti in ofwel?

2 jaar geleden

Wij hebben niet de Brezza maar de Easybaby. We zijn er erg tevreden over. We hebben in de kraamweek ook 2 dagen zelf flessen gemaakt en kijken of we verschil merkten qua hoeveelheid ml op een dag en of hij verzadigd genoeg was en we merkten eigenlijk geen verschil.

2 jaar geleden

Ideaal apparaat. Haha eerst dacht ik neejoh... en toen heb ik hem gekregen.. en nu kan ik niet meer zonder!

2 jaar geleden

Ik ben er zeer tevreden over, je zit niet te stoeien met de juiste temperatuur en schepjes die je erin moet doen. En dat het niet de juiste verhouding is klopt bij ons niet. Mijn dochter is 5 weken en is al 1 kg boven haar geboortegewicht gemeten. Ik gebruik Hipp, ze meldt zich ook netjes om de 3 a 4 uur en in de nacht om de 5 a 6 uur.

2 jaar geleden

Meid ik ben echt nog nooit zo blij geweest dat ik zoveel geld heb uitgegeven😂 Wij hebben hem aangeschaft omdat ik slecht in slaap val na bijv. een nachtvoeding. Hebben de babybrezza daarom naast het bed gezet zodat ik ook in het donker kon blijven. Buiten dat is het fantastisch. Ik heb geen problemen ervaren met de verhouding melk en water, ook niet aan de krampjes of de tijd tussen voedingen door. Heb wel het gewogen tussen zelf scheppen en het apparaat en daar ook geen verschil in🤗

2 jaar geleden

Hoi hoi! Ik gebruik het apparaat al 8 weken (mijn zoontje is 9 weken). Wat een fijn ding! Echt had ik dit maar ook bij mijn eerste zoontje. Ik dacht pas nog shit! Moet dat ding nog schoonmaken van binnen zal wel K”” klus zijn. Dus niet! Onderdelen hoppa in de vaatwasser, drogen en terug klikken. Ben serieus op marktplaats aan het kijken voor een 2de voor boven haha (ja heel lui ben ik haha) Mijn zoontje heeft geen last van krampen, merk geen verschil tussen apparaat en als ik soms zelf maak. Zal vast wel soms een grammetje meer of minder zijn of een druppel maar goed…. Zoals mijn ma zei “kind vroeger deden we gewoon maar paar schepjes en echt niet precies afmeten het water😂” Groetjessss

2 jaar geleden

Ik vind het een verschrikkelijk apparaat. Gewicht van de poeder wat het apparaat geeft is niet gelijk aan hoeveel gram het moet zijn met schepjes waardoor je de verkeerde verhouding krijgt. En over het schoonmaken van elk onderdeel nog niet gesproken 🙈 Voor ons is het een miskoop geweest.

2 jaar geleden

Trouwens vergeten te zeggen heb de baby brezza pro advance (zal vast wel fout spellen)

2 jaar geleden

Reactie op Youssra73

Hoi hoi! Ik gebruik het apparaat al 8 weken (mijn zoontje is 9 weken). Wat ...
Helemaal mee eens! Wij doen elke ochtend de trechter schoonmaken tegelijk met de flesjes, echt geen enkele moeite want de flesjes moeten ook schoon🤷🏽‍♀️

2 jaar geleden

Ben er zeer tevreden mee! Echt een life saver, gezien onze knul gelijk zijn sirene aanzet.. Het is makkelijk schoon te maken. Je moet wel even het apparaat instellen adhv voeding die je gebruikt, omdat ze allemaal een ander gewicht kunnen hebben. Dus eerst een flesje van 60 zelf maken en deze wegen en dan een flesje van 60 met het apparaat maken en deze wegen. Zo kan je het verschil zien en hoe je m vervolgens moet instellen

2 jaar geleden

Ik geef altijd als tip een waterkoker die je op temperatuur kan instellen. Je zet hem dan op 40 graden en dan zijn je flesjes altijd op de juiste temperatuur! Werkt super makkelijk en je hebt ook mega snel je flesje klaar!

2 jaar geleden

Wij zijn er super blij mee ! Gebruiken hem nu al gelijk vanaf de geboorte van ons dochtertje 7 weekjes geleden. Laatst een paar daagjes in het ziekenhuis gelegen waar ik wel mijn eigen voeding wilde blijven gebruiken voor haar dus moest ik de flesjes zelf maken maar toen dacht ik wat mis ik mijn baby brezza 😆😅

2 jaar geleden

Weet iemand ook of je de nutrilon pepti kan gebruiken in de brezza? Ik lees dat dit niet kan in de easybaby

2 jaar geleden

Reactie op AnoukBt

Weet iemand ook of je de nutrilon pepti kan gebruiken in de brezza? Ik lees ...
Ja!

2 jaar geleden

Reactie op Tessaxx98

Ja!
Dankje

2 jaar geleden

Ja! Ik zeg doen! Ik ben geen ochtend mens en mn meisje kan echt heeel hard schreeuwen als ze honger heeft dan scheelt het toch wel echt dat je maar 8sec op je flesje hoeft te wachten en onderhoud is ook niet zo vermoeiend

2 jaar geleden

Ik heb hem! Mijn kraamzorg raadde het juist aan. Alleen gebruik ik hem niet meer als waarvoor hij is ‘gemaakt’. Ik gebruik hem nu alleen voor het warm water gedeelte en voeg zelf melk toe

2 jaar geleden

Reactie op Aprillia

Ik heb hem! Mijn kraamzorg raadde het juist aan. Alleen gebruik ik hem niet ...
Oké. En is er een reden waarom je zelf de melk toevoegde of?

2 jaar geleden

Ideaal, gaat hier al 2 baby’s mee & kan nietmeer zonder!