8 Reacties
2 jaar geleden
Wat vervelend!
Ik biedt zelf de afslankdrankjes van Valentus aan. Werken heel goed om af te vallen maar mogen niet in combinatie met borstvoeding.
Een tip:
Ik zou altijd wel goed navragen of je het wel mag gebruiken icm met borstvoeding. Niet iedere ‘verkoper’ is daar eerlijk over (hoor ik van andere).
2 jaar geleden
Ik ben 6 weken geleden begonnen met GetFitGirl.. echt een aanrader! Je mag alles eten, maar binnen bepaalde calorieën die voor jouw persoonlijk bepaald worden. Je kunt altijd met coaches chatten voor vragen o.i.d. en zij zijn heel erg gefocust op een dieet creëren die ook vol te houden is. Dus lekkere dingen mag je ook tussendoor! Ze hebben ook een instagram pagina, kun je evt vast kijken of informatie opvragen 😊 ik ben nu bijna 6 kg kwijt, gemiddeld 1 kg per week!
2 jaar geleden
Je moet gewoon een calorie tekort aanhouden, geen gekke shakes, wonder pillen of poeder is echt super slecht en als je er mee stopt kom je net zo hard weer aan. Gewoon 300 tot 500 calorieën onder je behoefte blijven zitten en je valt af.
2 jaar geleden
Veel mensen letten op de Kcal o af te vallen. Zelf vindt ik dit persoonlijk lastiger, en is ook minder gezond. vindt ik persoonlijk niet de slimste optie probeer een suikervrij dieet en koolhydraat arm.
Mits je vegetarisch bent. Dan is koolhydraat arm heel moeilijk.
Ik was suiker patiënt tijdens mijn zwangerschap. Hierdoor moest ik een dieet volgen, een vriendin van mij heeft deze dus ook gevolgd en is 7,5 kilo kwijt in 5 weken, na haar zwangerschap. door gewoon normaal te eten en gezond te eten.
Als je op de suiker op de verpakking ga dan niet hoger dan 3.0 en eet volkoren brood / rijst/ pasta's. Hier zitten dan wel veel koolhydraten in maar gebruik die als je hoofd gerechten (ochtend , middag, avond) en de reest koolhydraten arm tussen door.
Want volkoren eten zijn langzame koolhydraten! Hierdoor zit je langer vol en zal je ook minder honger hebben voor tussendoortjes. Also tip; als je normale pasta kookt ipv volkoren. En je eet het de volgende dag op ipv op de dag zelf dan woorden deze snelle koolhydraten omgezet tot langzame!
Het is op het begin heel zwaar, omdat je lichaam van de suikers af moet gaan kicken. Rond de 2 weken mark is het ongeveer het moeilijkste.
Ik sprak met me zelf af om 1x in de week op de zaterdag dat ik 1 lekker zoet dingetje mocht.
Let goed op in de super markten met de suikers op de verpakking. Want op het begin zal je denken dat je 95% van de winkel niet mag hebben, overal zit meer suiker in dan je denkt, zelfs van dingen waar je t niet verwacht. Zoals bepaalde groentes, beleg etc.)
Ook als je natuurlijk suikers gaat nuttigen let erop dat je geen snelle suikers pakt, dit zijn voornamelijk de fruit dranken. Maar ga liever voor een normaal stuk fruit.
Ga helemaal met shakes beginnen als je borstvoeding geeft. Dit kan je doorgeven aan je kleine ♥️
Dus probeer als een suikerpatiënt te eten en combineer dit met langzame koolhydraten als hoofdgerechten 3x op de dag. En tussendoor koolhydraatarm.
2 jaar geleden
Reactie op Denice1992
Veel mensen letten op de Kcal o af te vallen. Zelf vindt ik dit persoonlijk ...
Advies is om niet aan shakes beginnen bedoel ik xD, want dit kan je doorgeven aan de kleine via bv
2 jaar geleden
Helaas hier hetzelfde probleem. Ik was 23 kg aangekomen en een week na bevalling zo'n 10 kg kwijt. Moet er dus nog 13 maar er gebeurd vrijwel niets.
Ik geef ook borstvoeding en ik snoep nauwelijks. Althans veel minder dan voorheen!
Ik ben ooit 10kg in 10 weken afgevallen puur door meer te bewegen en koolhydraatarm te eten.
Nu heb ik best wat lichamelijke klachten, tijd gebrek met een baby en de puf niet om weer zo streng te diëten.
Maar wil zo graag weer mijn normale kleren in maat s/m aan...
Ik dacht met bv af te vallen... Helaas pindakaas...