20 Reacties

3 jaar geleden

Ik vond m’n zoontje er helemaal niet op lijken, maar m’n vriendinnen en familie zagen wel overeenkomsten toen hij net geboren was. Voor mij nu geen reden om het dit keer niet te doen haha. Heb al 1 3D echo gehad en over 3 weekjes ga ik weer. Nu vind ik het vooral leuk om de echo’s van de kindjes te vergelijken.

3 jaar geleden

Bij mn 1e leek het alsof hij een grote neus had, maar dat is niet zo in het echt haha. Ik vind niet echt dat hij op de 3d echo lijkt.

3 jaar geleden

Aankomende zaterdag hebben wij een 3/4d echo..dus ben heel benieuwd aangezien ik al heel lang geen echo meer heb gehad

3 jaar geleden

Reactie op Twoundertwo!

Ik vond m’n zoontje er helemaal niet op lijken, maar m’n vriendinnen en fam ...
Oh kan ik me voorstellen ja!

3 jaar geleden

Hier leek mijn zoontje er wel heel erg op! We gaan er nu weer eentje doen met 26 weken.

3 jaar geleden

Bij hoeveel weken laten jullie een 3D echo doen? Of hebben jullie laten doen? Ik wil het zelf bij 26 weken doen, maar is dat nog niet te vroeg?

3 jaar geleden

Reactie op soum321

Bij hoeveel weken laten jullie een 3D echo doen? Of hebben jullie laten doe ...
Ik heb van meerderen gehoord dat het tussen de 26 en 28 weken het mooist is. Wij hebben hem met 27+4 op 13 april. Ik ben heel benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op soum321

Ik heb mijn 3d echo 13 april gepland ik ben dan 27+2

3 jaar geleden

Ik heb m met 26 weken gehad, helaas lag hij er niet mooi voor, dus mag 14 april voor de herkansing🙈

3 jaar geleden

Ik heb straks een 4D echo (26+5) en ben echt heel benieuwd. Eerst wilde ik het ook niet laten doen omdat ik bang was dat zonde was van mn geld haha maar omdat het ook zo lang geleden is dat ik haar gezien heb, kon ik het toch niet laten😝

3 jaar geleden

Ik had hem gister op 26+1, helaas lag hij lekker met z'n gezichtje tegen m'n baarmoederwand aan waardoor er geen goede beelden te zien waren. Nu mag ik 14 april nog een keer, ben dan 28 weken. Hopen dat er dan wel mooie beelden komen

3 jaar geleden

Reactie op Mimee

Ik heb straks een 4D echo (26+5) en ben echt heel benieuwd. Eerst wilde ik ...
Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op soum321

Ik heb hem met 28 weken gepland

3 jaar geleden

Met 26.3, zie een hoop kenmerken van mijn dochtertje. Tuurlijk zien ze er in het echt echt wel anders uit maar blijf het bijzonder vinden🥰

3 jaar geleden

Het resultaat. Ik smelt door die handjes bij dr gezicht haha🙈

3 jaar geleden

Deze was met 22 weken

3 jaar geleden

Ik heb ze met mijn zoontje destijds naast elkaar gezet 🥰. 28 weken zwangerschap vs. 4 dagen oud

3 jaar geleden

Reactie op soum321

24-28 beste tijd!

3 jaar geleden

Vanochtend eindelijk onze kleine mannetje kunnen zien