Hey!
Heeft iemand ervaring met bijv een vorige zwangerschap en een 3d echo, of het kindje daar dan ook echt op lijkt als je nu de foto’s terug ziet?
Ik heb hem binnenkort en ben heel nieuwsgierig!
Maar ben benieuwd of je er later echt je kind nog in herkend, of dat het zo erg veranderd dat dat niet echt meer het geval is.. let me know! :)
Ik vond m’n zoontje er helemaal niet op lijken, maar m’n vriendinnen en familie zagen wel overeenkomsten toen hij net geboren was. Voor mij nu geen reden om het dit keer niet te doen haha. Heb al 1 3D echo gehad en over 3 weekjes ga ik weer. Nu vind ik het vooral leuk om de echo’s van de kindjes te vergelijken.
Ik heb straks een 4D echo (26+5) en ben echt heel benieuwd. Eerst wilde ik het ook niet laten doen omdat ik bang was dat zonde was van mn geld haha maar omdat het ook zo lang geleden is dat ik haar gezien heb, kon ik het toch niet laten😝
Ik had hem gister op 26+1, helaas lag hij lekker met z'n gezichtje tegen m'n baarmoederwand aan waardoor er geen goede beelden te zien waren. Nu mag ik 14 april nog een keer, ben dan 28 weken. Hopen dat er dan wel mooie beelden komen