11 Reacties

vorig jaar

Wij hebben die van de ikea waar de poten los kunnen en die hebben we voor extra staan en nemen hm zn ook mee

vorig jaar

Ik heb toevallig die Topmark besteld maar vond hem erg wiebelig.. heb hem geretourneerd en gekozen voor de Puck kinderstoel van babydump. Deze is eigenlijk vergelijkbaar met de Ikea kinderstoel

vorig jaar

Ik had ook naar zoiets gekeken maar denk dat een kind van 9 maanden dan te laag zit? Dan kan hij niet bij de tafel en dat lijkt me een recept voor grote knoeiboel tijdens het eten 😝

vorig jaar

Reactie op Tamara1501

Ik heb toevallig die Topmark besteld maar vond hem erg wiebelig.. heb hem g ...
Dank voor de tip! Als je van deze of die van IKEA makkelijk de poten af kunt halen, dan moeten we daar wellicht maar voor gaan! Vind je die Puck makkelijk in- en uit elkaar te halen en compact op te bergen?

vorig jaar

Reactie op Leentje252

Dank voor de tip! Als je van deze of die van IKEA makkelijk de poten af kun ...
Die van Ikea is makkelijk uit elkaar te halen👍 zou hem alleen zelf niet als "hoofd" stoel gebruiken ivm missen van voetensteun. Maar voor onderweg is ie ideaal (en goedkoop🤗)

vorig jaar

Hier ook de Ikea stoel als extra

vorig jaar

Reactie op Leentje252

Ik had ook naar zoiets gekeken maar denk dat een kind van 9 maanden dan te ...
Niet over nagedacht 🙈 maar inderdaad, haha zullen ze blij mee zijn

vorig jaar

Mijn ouders hebben de topmark stoel voor onze dochter, vond hem niet wiebelig. Mooie stoel en hij is ook handig inklapbaar.

vorig jaar

Toevallig deze van de week gekocht om mee te nemen op vliegvakantie. Geen idee of het wat is, we gaan het meemaken 😅 https://nl.aliexpress.com/item/1005006336372797.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.10d06d76xfPx2I&gatewayAdapt=glo2nld