13 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb het niet, omdat ik het te duur vind. Ik kijk soms wel naar de paketten voor inspiratie rond welk speelgoed voor welke leeftijd. Als je zegt van het ligt vol en er wordt niet lang mee gespeeld, dat gaat niet zomaar opgelost raken met Lovevery. Je kan dan beter een rotatie steken in het speelgoed dat je hebt. Dus verschillende dingen opruimen op een plek waar je kleintje er niet aan kan. En dan bewust enkele dingen uithalen. En dan kan je om de zoveel tijd roteren. Maar ik denk dat het ook wel gewoon typisch is voor de leeftijd (en natuurlijk is elk kindje anders) dat ze niet heel lang met alles spelen.

4 maanden geleden

Reactie op Ada3

Ik heb het niet, omdat ik het te duur vind. Ik kijk soms wel naar de pakett ...
Dat doe ik inderdaad nu ook maar het maakt niet zoveel verschil! Het zelfstandig spelen is hier nog nooit heel erg goed geweest moet ik zeggen al stimuleer ik het wel en moedig het zeker aan.

4 maanden geleden

Ik heb geen abonnement maar al wel een paar keer een pakket gekocht via Vinted dat bij de leeftijd van mijn zoontje past. Hij speelt echt veel met de materialen. Het is mooi spul en er zit veel variatie in. Ik denk dat de kracht zit in dat het speelgoed echt geschikt is voor de leeftijd en dat er daarom mee gespeeld wordt. Bij onze zoon kloppen de leeftijd aanduiding op de pakketten goed met zijn ontwikkeling / interesses.

4 maanden geleden

Ik heb het wel, vindt het mooi speelgoed van hout en fijn dat het passend is bij de leeftijd! En wat een idee om het ooit via vinted te verkopen!

4 maanden geleden

Ofja ik bedoel wat een goed idee haha

4 maanden geleden

Ik vond het ook een goed concept, maar ik vond het vrij duur. Ik heb ook eens gehoord dat 'oh my baby' een goedkopere variant hierop is. Ik lees hier even mee. 😊

4 maanden geleden

Ik vind het ontzettend leuk! Ik heb 6 boxen tweedehands gekocht via marktplaats voor de helft of 2/3 van de normale prijs. Echt helemaal prima. Mijn zoontje speelt er erg leuk mee en leert er veel van. Je kan ook 20 euro kortingscodes krijgen, dat maakt t ook nog te doen qua prijs.

4 maanden geleden

Reactie op MarijkePape

Ik vind het ontzettend leuk! Ik heb 6 boxen tweedehands gekocht via marktpl ...
Ik ben overstag gegaan en heb vandaag de eerste box besteld en inderdaad met een kortingscode dan scheelt het enigszins nog iets! Ben echt heel erg benieuwd 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Ik ben overstag gegaan en heb vandaag de eerste box besteld en inderdaad me ...
Waar haal je de kortingscodes vandaan?

4 maanden geleden

Echt aan te raden! Het spelen moet wel begeleid worden. Mijn zoontje speelt er super veel mee.

3 maanden geleden

Reactie op ChGrrr

Waar haal je de kortingscodes vandaan?
Ook via marktplaats.

3 maanden geleden

Wij hebben al een aantal maanden een abonnement en we zijn er erg enthousiast over. Het leuke vind ik dat de kinderen juist spelen met de dingen waarvan ik me afvroeg wat ze ermee moeten en ik het in de winkel nooit zou kopen. Momenteel is de ringentoren een grote hit, daar speelt één van mijn dochters elke dag heel lang zelfstandig mee. Ik vind het ook mooi om te zien hoe ze steeds weer ontdekken hoe het speelgoed werkt en dat ze steeds meer dingen kunnen. Bij de ringentoren bijvoorbeeld konden ze eerst alleen de ringen in de vakjes rondom de toren leggen, maar nu lukt het één van mijn dochters (tweeling) om de ringen ook in de toren te stapelen. Ze kunnen er ook langere tijd mee spelen, want het ballendoosje uit de 7-8 maanden kit is hier ook nog een favoriet. De boeken vinden ze trouwens ook ontzettend leuk. We hebben veel boeken thuis, maar die van Lovevery vinden ze het leukst. Waarschijnlijk omdat ze foto's gebruiken in plaats van plaatsjes. En de boeken zijn herkenbaar voor ze, want ze gebruiken er hetzelfde speelgoed in. Ik heb wel een kortingcode voor diegenen die het willen: https://lovevery.eu/pages/refer-a-friend?discount_code=REF-7BC95929

3 maanden geleden

Reactie op BryceQuinlan

Wij hebben al een aantal maanden een abonnement en we zijn er erg enthousia ...
Ben heel erg benieuwd, krijg de eerste kit vanmiddag binnen!