10 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben al even geleden een vloerbed gekocht, wel met zo een hekje met een opening, zoals op jouw foto te zien. Afmetingen 90x200, heb niet breder gedaan ook wegens plaatsgebrek. Was toen omdat we in moeilijke slaapperiode zaten en ik hoopte op die manier na in slaap voeden te kunnen wegsluipen. Uiteindelijk tegen dat het bed geleverd was, sliep hij redelijk goed in ledikant. Ondertussen slaapt hij daar dus nog altijd in. Vloerbed hebben we wel overdag al es samen dutje in gedaan of als hij 's morgens vroeg wakker wordt voed ik hem in het vloerbed en daarna snooze ik daar nog beetje terwijl hij robdkruipt.
Tot daar dus onze ervaringen...
VRIEND
6 maanden geleden
Hier slaapt onze dochter sinds 9 maanden in een vloerbed.
Ze kruipt er af en toe s nachts uit.
Maar veelal als ze verdrietig is geen speen kan vinden. Dus dan gaan wij sws die kant op en leggen haar weer in bed.
Ze gaat er soms uit als ze wakker is en kruipt dan in haar kamer over de overloop. Horen dan haar platte handjes op de vloer. Is meestal bij een middag dutje, s nachts eigenlijk nooit. Af en toe slaapt ze dan op de vloer of een kleedje in haar kamer verder.
S morgens gaat ze haar bedje uit en komt ze vrolijk al haiiii roepend richting ons gekropen/gelopen (in hoeverre haar slaapzak het laatste toelaat)
Ik vind het heerlijk. Ze is er helemaal aan gewend. Laatste vind ik echt heerlijk ❤️ En heel gezellig en heel makkelijk want til haar dan zo bij ons in bed en kunnen we de dag lekker knuffeld beginnen en wij rustig wakker worden ❤️
6 maanden geleden
Onze peuter slaapt hierin sinds hij 1,5jr was. Meteen top, helemaal lekker aant slapen en erg tevreden over. Hij gaat niet op z'n kamertje spelen oid. En hebben ook nog in periodes bij hem gelegen, maar juist dat vonden wij erg handig.
Onze baby is nu bijna 1jr maar ik zie het echt niet zitten om hem in een vloerbed te doen nu. De oudste is erg rustig en zacht, maar de baby is druk en temperamentvol. Ik kan me zo voorstellen dat hij iets langer in het ledikant blijft.. maar het kan snel omslaan natuurlijk. Hoe dan ook, je kunt het altijd aanschaffen, want uiteindelijk zal het perfect werken, of ze er nu klaar voor is is een kwestie van uitproberen.
6 maanden geleden
Ik volg even mee. Mijn zoontje van bijna 1 (deze week) slaapt momenteel tussen ons in op een geïmproviseerd vloerbed (we kregen een nieuwe vloer en hebben het bed niet meer in elkaar gezet dus gewoon een matras op de vloer). Hij kruipt graag op en af het matras en day heeft zijn mobiliteit erg goed geholpen. Ik vraag me wel af hoe het is als hij alleen slaapt. Hij heeft nogal de neiging zich in allerlei gekke houdingen te draaien 🤣 Er staat nu een ledikant op zijn kamertje. Die staat er nu bijna 1 jaar ongebruikt (we hadden eerst een co-sleeper). Het lijkt me geen handig bedje om hem in en uit te halen (hij heeft moeite met in slaap vallen alleen). Een eigen vloerbedje voor hem zie ik wel zitten.