Hi mama's (en papa's)!
Zijn er ouders met oudere kindjes met ervaring met (peuter) vloer bedden? Of ouders met kindjes uit deze groep die dit al gebruiken?
Ben heeeel erg benieuwd naar jullie ervaringen. Ik lees veel over dat ze dan ook zelf in hun kamertje kunnen spelen, maar ik vraag me af of dat niet meer een marketing ding is dan werkelijk waar.
Kruipen jullie kindjes er niet constant uit of blijven ze wel liggen?
Wij gaan over een paar maanden verhuizen naar een groter huis en volgende maand wordt ze alweer 1 jaar, dus ik zit te denken aan een nieuw bed voor haar.
Het ledikantje is geen succes, ze slaapt al een tijd in een campingbed omdat ze zichzelf constant wakker stootte (en ze is echt al een mega slechte slaper) dus ik heb na meerdere keren proberen dat opgegeven. Zat te kijken naar een wat groter bedje waar papa en mama af en toe ook lekker bij kunnen kruipen wanneer dat nodig is én wat heel wat jaar mee gaat. Of is dat echt te groot voor een kindje van 1? Wat denken jullie?
Over haar persoonlijkheid: OF ze staat aan OF uit. Kleine meid heeft geen tussenstand. Is heel beweeglijk en druk met haar lijf. Beetje wakker? Meteen aan en rechtop in bed. Ben dus benieuwd of een vloerbed waar ze er straks zelfstandig uit en in kan wat voor haar zal zijn of dat ze alleen maar eruit kruipt haha.