2 Reacties

5 maanden geleden

Mijn oudste 2 schelen 17 maanden en de 3e zal 16 maanden met de 4e schelen. Ben nu 23 weken zwanger. Bij de oudste 2 hadden we geen ruimte en sliep haar zusje rond de 3 maanden bij haar op de kamer. Toen sliep ze al redelijk door. Nu heb ik gelukkig wel ruimte dus krijgt de 4e gewoon een eigen kamertje. Gelukkig maar want de 3e slaapt slecht en wordt van alles wakker. Wat ik de vorige keer wel heb gemist is een dubbele kinderwagen die heb ik nu dus al aangeschaft. Heb het vorige keer wel gered met een meerijzitje maar miste soms wel dubbele wagen. Het kan soms wel pittig zijn maar zodra de jongste rond de 1,5/2 is wordt het juist heel makkelijk ze houden elkaar lekker bezig. Verder vond ik het wel ideaal dat ze lekker alles samen konden doen. Activiteiten, sporten zwemles. En het mooiste is toch wel de bijzondere band die ze hebben.

5 maanden geleden

Onze oudste 2 schelen 1 jaar en 5 maanden. Onze 3de kwam toen de oudste 2 4 en 5 jaar waren. Onze 3de en 4de schelen 13 maanden. Bij de oudste 2 hadden we een dubbele kinderwagen. Maar dat was een onding. We hebben nu ook een dubbele kinderwagen en die is een stuk beter. De oudste 2 zijn echt een setje en de jongste 2 eigenlijk ook al wel. Bij ons slapen de 2 oudsten samen op de kamer en de 2 jongsten ook. Bij ons zitten de 2 jongsten aardig in hetzelfde ritme. De jongste heeft nu vaak ook maar 1 slaapje. Ik heb niet echt tips. Maar ik zou wel kijken of er achterin wel 3 zitjes in de auto passen. Onze oudsten van 6 en 7 zitten ook nog op een zitverhoger. Maar als we een auto met bank achterin, dus eigenlijk 2,5 zitplaats, hadden gehad, hadden er niet 3 kinderen achterin gepast.